Vraagje: wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veraatje, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb gisteren getest en helaas....
    Maar ik ben ook nog steeds niet ongi. Kan het zijn dat ik alsnog wel zwanger ben, of moet ik er maar gewoon van uitgaan dat het niet het geval is en dat ik rustig ( :( ) moet wachten tot ik wel ongi word?

2. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb net getest en zit nu 3 dagen voor mijn nod en heb wel een streepje staan. en heb gisterenavond ook getest en daar was ook een streepje te zien.

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hoi Veraatje,
    Het verschilt per test de ene heeft meer hsg nodig voor een positieve test dan de ander.
    Succes meid.
    Liefs Lydia

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Thanx!
    Het werkt ook wel een beetje frusterend hoor, moet ik zeggen... zwanger worden! Eigenlijk is dit iets wat ik al jaren wil, maar mijn vriend was er nooit aan toe. En nu is hij er eindelijk aan toe, en eigenlijk kom ik er nu pas achter dat het niet zo vanzelfsprekend ga.
    Naïef als ik ben dacht ik altijd: stoppen met de pil en dan wordt je gauw zwanger. Nee dus. (En dat te bedenken dat ik vroeger, toen ik nog niet zwanger 'mocht worden' al in paniek raakte als ik één keer de pil vergeten was... wat een verspilde tijd!).
    En als ik soms verhalen lees van vrouwen die zo lang moeten wachten tot ze weer ongesteld zijn, dan word ik wel een beetje bang.

Sorry voor dit verhaal, maar jullie begrijpen vast allemaal hoe groot een kinderwens kan zijn en dat het dan niet snel genoeg kan gebeuren.
    Heb nu gewoon even een dipje :( , maar dat komt wel weer goed!

5. Niet meer actief

neem een kruidvat eigen merk ofzo.
    die zijn echt wel goed hoor en zijn ook niet zo heel veel hcg nodig!

Succes!

PS: Sommigen testen niet gelijk positeif hoor.
    Kan ook later wel positeif worden!
    Ik duim iig wel voor je hoor!

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    :D Lief van je!

7. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik teste pas een week na NOD zwanger.. dus niet opgeven meid.. succes!

Deel Deze Pagina