Ik weet het niet meer! Zal ik testen of nog niet? Zoals je kunt zien in mijn ondershrift was mijn laatste cyclus 33 dagen.. en dat was dus gister. Wel veel geelachtig slijm eergister en gister, steken in mijn buik, pijnlijke tepels, moe, moodswings, pukkels,rommelige buik, last met "ontlasten", koud, van de week pijn in onderrug.. Al met al allerlei kwaaltjes die OF met zwanger zijn te maken heeft (mijn vriend is er zeker van dat ie "raak" geschoten heeft) OF te maken hebben met het ontpillen nog? Ik kan dus eigenlijk testen vandaag, maaaaaaaaaar wat als mijn cyclus ineens weer 38 dagen is of zelfs langer? Eigenlijk durf ik niet eens te testen, wat zou jij doen? Liefs, Lieve Beeb
hahahaha.. nou als je vriend zeker weet dat het raak is zou ik testen Nee lastig is dat.. Het beste advies zou zijn, wachht nog even.. Maar als ik jou was zou ik testen
Ik zou ook zeggen wachten tot 38 dagen voorbij zijn. Maar ik begrijp goed dat je het liefst nu al wilt testen. Je kan het proberen
Ik zou testen! Je klachten kunnen idd met ontpillen te maken hebben, maar net zo goed met een zwangerschap. Weet je ongeveer wanneer je ei is geweest? liefs, DD
Nee.. geen ei gevoeld, en ook niet heel erg opgelet. Uitgaande van een cyclus van 33 dagen hebben we denk ik op het juiste moment geklust. Het is moeilijk een ei te herkennen in je lichaam. Het ongi gevoel dat ik normaal heb is ook totaal anders dan de dingen die ik nu voel.. maar ik zelf geloof er allemaal niet zo in omdat ik bang ben dat ik de dingen / gevoelens WIL voelen ... zucht... zometeen boodschappen doen en ff langs de kruitvat wippen. Maar dan nog... NU testen of morgenochtend als ik zo lang kan wachten tenminste!
Die wilde ik idd gaan halen! ff boodschappenlijstje in elkaar flansen en dan ga ik! Hou jullie op de hoogte! Liefs, LB
Ik duim voor positief Als je 3 uur niet naar toilet bent geweest kun je best een test doen (niet teveel drinken dan) spannend meid!
Je kan wel nu testen, maar dan moet je wel zorgen dat je even niet naar de wc bent geweest en dat je urine geconcentreerd is! Suc-6 meid en ik hoop dat er een mooie 2e streep komt!
Persoonlijk zou ik heel even wachten.... je zei het zelf al... het kan beide zijn.... tenzij je natuurlijk ineens boven de toilet hangt enzo
hihi ik zou ook testen-Maar ben ook erg ongeduldig... het beste is gewoon nog een paar dagen wachten......!!!
Als je zelf denkt dat het raak ik zou ik testen. Als je dat niet echt heb zou ik nog even wachten. Succes meid ik hoop voor je dat je vriend gelijk heeft!!
Helaas.. niks te zien op de kruitvat 2v5 test. Woensdag maar weer een keer proberen als ik tussentijds niet ongie ben geworden. thnx voor het meeleven Liefs, LB
hey LB, ik ben vandaag ook precies 1 dag overtijd (altijd regelmatige cycles) ook ik heb vandaag getest en jammer genoeg ook negatief. maar heb precies de zelfde klachten:moeite met ontlasting, geel slijm, pijnlijke tepels, moe, en moodswings. ik zit nu in de 3e ronde en misschien ben ik schijnzwanger of zo, maar ik heb deze klachten nooit. met mijn 1e kind (nu meer als 2 jaar geleden) deed ik ook met 1 dag overtijd testen en die was negatief, toen 6 dagen later was hij positief, mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn dan gooi ik er nog wel een test tegenaan. i keep my fingers crossed