cv blijft stoken?

Discussion in 'De lounge' started by senna999, Nov 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    Hallo,

wij hebben sinds vorig jaar een nieuwe cv ketel. deze is aangesloten op onze vloerverwarming. vorig jaar werkte het prima, had een klokprogramma gemaakt.
    deze zomer het klokprogramma uitgezet en temp op 14 graden gezet, waardoor snachts de boiler ook niet meer verwarmt wordt.

nu het klokprogramma weer aangezet dus van 7.00 tot 21.00 19 graden als temperatuur. cv begint gewoon netjes te stoken om half 7 maar als in de kamer de thermostaat aangeeft dat het 19 graden is hoort hij toch uit te springen? hij blijft met een symbool aangeven dat hij aan het stoken is. dus ik kijken op de gasmeter en idd die loopt. man zei dat er een wachttijd op zal zitten. nou , ik gister 3 uur gewacht maar dat ding blijft aangeven dat hij stookt, het wordt dan niet warmer als 19 graden maar hij blijft wel aan zeg maar. en de gasmeter loopt maar door.
    handmatig draai ik hem nu terug naar 18 graden en dan blijft het de hele dag nog 19 graden, dus het ligt ook niet aan het feit dat het weer snel koud wordt...
    iemand een idee hoe dit komt? het is net een nieuwe ketel van een jaar dus lijkt me niet dat er al iets aan is.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Onze thermostaat blijft dat ook aangeven,volgens de CV-reparateur is dat (in ons geval) normaal..

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    Toch even laten nakijken, bij ons bleef de verwarming gloeiend heet, toen bleek de 3weg-klep kapot te zijn.

4. eef80

eef80 Niet meer actief

hier precies het zelfde bij deze klacht.

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hier ook!

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Mijn man is cv installateur en die zegt idd dat er misschien iets is aan die drie wegklep of aan een instelling. Maandag even bellen naar het bedrijf van die ketel die hem ook geplaatst hebben

Share This Page