hallo, ik vroeg me af wanneer dat jullie een positieve test hadden, was dit voor je nod op je nod of pas na je nod?
ik testte 6 maanden lang een paar dagen later na me nod, maar toen werd ik alsnog ongesteld. dus de 7e maand heb ik 2 weken later getest en het was positief
3 dagen na m'n nod, maar toen heb ik ook pas voor de 1e keer getest. Denk wel dat ie iets eerder ook posi geweest zou zijn, want kreeg binnen een minuut 2 vette strepen.
Op NOD, resultaat was weliswaar een lichte streep maar hij stond er wel. De volgende ochtend nogmaals getest met ochtendurine wat een nog duidelijker resultaat gaf
Bij de eerste na de nod (dag 34) dus 2 dagen overtijd ongeveer. Bij de 2e testte ik 3 dagen voor NOD positief en bij deze 3e uk ook. Bij 2 van mijn miskramen had ik al 5/6 dagen voor NOD positief getest.
Op mijn NOD. Ik wist stiekem al wel dat het zo was hoor, had zo'n last van mijn borsten en moodswings dat het wel zo moest zijn !
ik teste 1 avond voor mijn nod met een ovu test en 2 dikke strepen paar uur daarna met een zw test en ja ik ben zwanger
Ik heb 5 dagen na mijn NOD getest. Dit had meer als reden dat ik mijn normale cyclus niet meer vertrouwde. Ik heb jaren lang een 31 dagen cyclus gehad. Ineens bij ronde 1 was ik 5 dagen overtijd, maar werd ik bij een cyclus van 36 dagen nog ongesteld. Bij ronde 2 was ik ineens 14 dagen overtijd en werd ik bij een cyclus van 45 dagen ongesteld. Dus ik vertrouwde mijn cyclus niet meer. Toen op dag 36 bij ronde 3 moest ik sochtends overgeven van de geur van warm worstenbrood , en dat vind ik normaal heel lekker Dus ik heb smiddags getest en jahoor gelijk 2 dikke strepen! Groetjes Mo