Bruinverlies na vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boukje L, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisterenochtend heb ik het gezellig gehad in bed met m'n man :D!
    Na het vrijen voelde ik eigenlijk al iets eruit lopen, dus hup een handdoek onder m'n bips, heb niet erg lang gelegen want moest ook nodig naar het toilet ;).
    Is een beetje vies praatje maar toen kwam alles er weer uit, maar het was ook bruine afscheiding wat erbij zat. Heb dit alleen tijdens toiletbezoek gehad, daarna niet meer. Ik heb wel (aan de hand van ovu-testen) waarschijnlijk vrijdag 26 okt m'n eisprong gehad, en a.s. zaterdag zou mijn NOD zijn. Sommigen zeggen dat het oud bloed is van de eisprong.
    Ik heb dit nog nooit eerder gehad, is dit normaal dat zoiets een keer kan gebeuren? Maak me dan wel eens een beetje zorgen... :)

Alvast bedankt voor reactie!

2. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    bruin bloed is oud bloed zei de gynaecoloog tegen mij

3. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie :)

Nu net op toilet weer wat bruine afscheiding, ruikt wat zoetig. Sorry voor m'n lekkere info :) !

Vind het echt niks, hebben nog meer meiden tips of ook zoiets gehad?

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier gisterenavond gezelligheid en direct erna roze, niet veel maar wel wat, nod is morgen dus zal wel wat opgewekt zijn ofzo :D kan me er niet druk om maken eerlijk gezegd ;)

5. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Bruin bloed kan idd van een eisprong zijn, soms kan het een lichte vloei teweeg brengen. Dus tegen de tijd dat dat dan ons lijf verlaat is het oud, dus bruinig. Ik heb het ook nooit, geloof dat ik deze maand wat stippels had rond de tijd dat ik een eisprong gehad moet hebben, dus het kan hoor.
    Soms kan tijdens de daad ook wat geraakt worden daarbinnen, waardoor een klein wondje kan ontstaan. Dus zoiets kan het ook evt zijn, wat verder ook niks voorstelt.
    Kunt het even in de gaten houden, kijken wat het doet, maar meestal is het echt helemaal niks. Als het naar je zin te lang doorgaat, even langs de ha.

Deel Deze Pagina