Exact, het woord installaties. Ik ken iemand die als ZZP-er zo aan het werk is, zijn bedrijf heet dan ook voornaam achternaam installaties. Onder zijn logo staat elektra & CV onderhoud. Alles wat jij opnoemt doet hij dan ook. Dit schijnt duidelijk te zijn voor mensen.
In zijn geval zou ik voor domotica installateur of domotica technicus gaan, dat is meer de kant op van wat hij blijkbaar wil gaan doen.
Je hebt het ondertussen al uitgelegd. Maar het eerste wat bij mij opkwam was een auto monteur of klusjesman.
(Elektra)installatiemonteur. Wij hebben de verschillende takken van ons bedrijf ook op de werkbussen staan. Dat hoeft niet heel uitgebreid maar mensen kunnen dan wel in 1 oogopslag zien wat we allemaal, nog meer, doen.
Heel erg bedankt voor de reacties dames. We gaan sowieso voor iets met installatie en domotica komt ook ergens erbij , goed idee, Yuk! soms ben je zo bezig met iets en is het voor jou heel duidelijk maar dan de vraag wat denkt iemand anders bij wat we bedoelen. Echt heel erg bedankt, dames!