al 5 dg bruinverlies voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baboe, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hallo allemaal,

Ik heb deze maand een hele rare en niet te peilen cyclus.
    Ik zou gisteren of as woensdag ongi moeten worden (het is niet te bepalen wanneer ik eisprong had). Nu heb ik al vanaf vorige week woensdag bruinverlies. De ene keer wat meer dan de andere. Maar wel iedere dag, en soms ook wat roze/rood. Krampen in mijn baarmoeder, ad zijkant, maar niet in het midden waar ik het meestal heb als ik ongi word. Weet iemand hoe het kan dat ik nu al zo lang bezig ben met bruinverlies? Ik heb dat anders nooit (hooguit 1 a 2 dagen voor NOD)
    Eerst hoopte ik natuurlijk op innestelingsbloed, maar daar duurt het nu toch te lang voor. Verder alleen maar zere boops, geen andere symptomen...

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

testje misschien?

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    baboe: ik ben twee jaar bezig geweest om zwanger te worden en elke maand had ik voor mijn nod bruinverlies soms één dag en soms vijf dagen van te voren er was geen peil op te trekken en elke maand weer die teleurstellig.
    maar goed vorige maand dus weer bruinverlies en ik dacht ja hoor daar gaan we weer op naar de volgende ronde maar nee het zette deze keer niet door en zie mijn banner!!!
    het kan dus alle kanten op gaan maar helaas vaak wel de verkeerde kant.
    ik ben nu meer dan 5 weken zwanger en heb nu nog steeds af en toe wat bruinvelies ik mag me er niet druk over maken van de gyn omdat dit veel vaker voor komt.

succes

4. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ok dan! Dus het komt wel vaker voor...Het rare is dat het vandaag ineens weer minder lijkt. Als het vandaag en morgen nog niet doorbreekt dan ga ik dinsdag een testje doen (ik voel me overigens helemaal niet zwanger ofzo, het voelt alleen ongemakkelijk en omdat mijn cyclus zo in de war is past het ook wel erbij deze maand). In ieder geval dank voor de reactie.
    Enne Puck: van harte gefeliciteerd. Dat soort verhalen geeft me altijd goede hoop!

5. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Bij mij precies hetzelfde verhaal als bij Puck :)
    Ik voelde me ook totaal niet zwanger, dus het kan inderdaad nog alle kanten op!

6. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    Heey baboe,

Hier ook 4 dagen voor nod bruinverlies echt veel.
    Dacht echt nu gaat het doorbreken. dit hield echt dagen aan.
    Heb een testje gedaan en zie mijn banner: ZWANGER! voelde echt helemaal niks.
    Met 4 weken de vk gebeld heeft een voor mij gerust te stellen een echo gedaan.
    moet morgen terug, 1ste echo was waarschijnlijk te vroeg, was alleen een vruchtzakje te zien.
    ik heb echt veel bruinverlies gehad tot 5 weken zwangerschap.

succes!

Groetjes sjaantje

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    En zat daar ook wel eens gewoon bloed tussendoor? Want dat heb ik sinds vanmiddag. Ik denk dat het bij mij einde oefening is! Ik kijk het nog ff aan. Als het nu weer minder wordt dan test ik morgen even (tegen beter weten in)

8. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Bij mij zat er ook rood bloed bij 1 dag, maar niet zo veel...

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ben blij dat ik dit topic gevonden heb... Vanochtend posi getest, maar heb al sinds zaterdag bruinverlies. Gisteren op mijn NOD was het zelfs even roze. Word er zenuwachtig van, maar lees hier dus dat er waarschijnlijk niets aan de hand is :)

Deel Deze Pagina