vraagje; wat is witverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boukje34, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    In diverse berichten lees ik over witverlies; wat wordt hier precies mee bedoeld?
    Ik had vorige week 1 dag en gisteren weer het gevoel dat ik ongi was geworden, maar na broek-check was het alleen slijm (sorry, beetje ranzig) wat leek op een doorweekte wattenbol maar dan wat schuimiger en natuurlijk niet vast van structuur (wattenbol). ik heb dit nog nooit zo gehad, wel wateriger zeg maar..
    Ik hoop dat ik het duidelijk heb verwoord.
    Is dat dan witverlies? en wat houdt het in het als je dat hebt?

ik heb hier al op de site gezocht en gegoogled, maar kan niet een duidelijk antwoord vinden.

2. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    niemand die dit weet?

3. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    'Witverlies' is een ander woord voor afscheiding..

Het witte,slijmerige afscheiding..

Groetjes,Alida

4. Niet meer actief

Slijmerige afscheiding met wit erdoor bedoel je?
    Ik heb er ook geen verstand van...er is ook zo iets als witte cremige afscheiding, valt dat ook onder witverlies?

5. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hee Nies,

Ik denk het wel. maar wat betekend het dan? heb je dan een eisprong, of ga je ongi worden, of ben je zwanger, of kan het ook zonder dat 1 vd 3 hierboven aan de hand is? nou, als je ook nog diverse soorten witverlies hebt, dan wordt het wel heel ingewikkeld..

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Daarom let ik er maar gewoon niet op... ;)
    Er is toch geen touw aan vast te knopen....

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ja, idd Sandra, dat kan ik ook maar beter doen. anders word ik gek.. :whistle:

8. Niet meer actief

Wit verlies idd gewoon ander woord voor afscheiding.
    Ik let wel altijd op mijn afscheiding omdat het mij toch wel heel veel verteld. Maar bij sommige vrouwen is het idd nooit echt duidelijk en dan kan je er beter niet op letten.

9. Niet meer actief

Ik let ook wel op mn afscheiding, alleen als het op eiwit lijkt hoor, want anders is het geen doen.
    Kun je de hele dag gaan lopen broek sjekke !

10. Niet meer actief

Juist ja :)
    Toch altijd wel handig om te weten wanneer je het vruchtbaarst bent, niewaar? ;)

Ik kijk natuurlijk elke dag wel een keer. Doe ik automatisch als ik naar het toilet moet. Maar wanneer het beroemde egg-white in aantocht is, check ik toch altijd extra :)

11. Niet meer actief

Yep, ikke ook ;)
    En dan ff het wc papiertje tegen elkaar aandrukken en kijken of ik draadjes kan trekken hahaha.
    Vrouwen :D

Deel Deze Pagina