melkachtig vocht uit tepel????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Missy85, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 7 maand bezig om zwanger te worden. Mijn laatste ongi was begonnen op 4 augustus op 12 augustus begon ik heel lichtroze te vloeien nadat we seks hadden gehad en vandaag zag ik ineens dat er een melkachtige substantie uit mijn linker tepel kwam. Ik kwam hier achter doordat ik jeuk aan mijn borst had en ineens vocht aan mijn vinger voelde. Toen ik in mijn tepel kneep kwam er meer vocht uit. Het was niet waterig maar juist een beetje plakkerig.

Aan de ene kant lijkt het mij heel sterk dat ik zwanger ben maar toch hoop ik het diep van binnen.
    Heeft iemand hier ervaring met zo snel na je ongi zwanger zijn of vocht uit je tepel (zwangerschapsteken)? of hoop ik het gewoon te sterk??

Liefs

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Om het zeker te weten kan je het best een testje doen. Ik heb er verder geen ervaring mee, sorry. ;)

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik zou toch naar de huisarts gaan, jeukende tepel en vocht/melk eruit kan ook op andere dingen wijzen. Meestal komt melk uit je tepel pas in t tweede trimester

4. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nog wel erg vroeg voor zwangerschapstekens. 4 aug nog ongie... Ik weet niet hoe lang je cyclus is, maar mij lijkt dat je nu juist tegen je eisprong aan zit..

5. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel het is jammer genoeg nog te vroeg voor een testje :)

we zullen het maar even afwachten

6. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt ik heb het gelezen dank je wel!

Ik heb mijn borst ook onderzocht en heb gelukkig geen knobbels.
    Het rare was vooral dat het vocht ook niet bleef doorgaan.. net alsof er melk uit een kliertje kwam en het kliertje daarna op was

7. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt daarom vond ik het ook zo raar. Ik heb meestal een cyclus van 27/28 dagen dus in de aankomende dagen zou juist mijn eisprong moeten zijn als ik het goed heb.

Dit is ook voor mij de eerste keer dat mijn lichaam zo "raar" reageert.

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Sommige vrouwen worden ook tijdens hun zwangerschap nog ongi. Vriendin van mij is nog drie maanden ongi geweest. ;) Daar doelde ik dus op...

9. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel

Ik wil niet doem denken, maar dat jij niets voelt, wil niet zeggen dat er ook niets zit... vaak kun je het zelf (of de arts) niet voelen en komen ze er op een andere manier achter...

Ik hoop natuurlijk voor je dat het een beginnende zwangerschap mag zijn!

10. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is waar!

11. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen even contact opnemen met de huisarts voor alle zekerheid :)

12. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoeft niet meteen iets ernstigs te zijn. Bij mij was het ook, maar bleek uiteindelijk om verhoogd prolactine te gaan. Bij mij was een goedaardige hypofyse tumor de oorzaak. Maar een lichte verhoging kan al genoeg zijn voor enig melkproductie. Hoop voor je dat het komt door een zwangerschap maar anders zou ik t.z.t. toch even laten bloedprikken.
    Succes

13. JUST wen

JUST wen Actief lid

Jan 7, 2012
    104
    0
    0
    NULL
    Doetinchem
    Ik ben nu net 6wkn zwanger van de 2e, maar bij mij kwam er ook al een drupje melk uit.

Hoop voor je dat het een begin is van een zwangerschap :)

14. meiske28

meiske28 Actief lid

Oct 22, 2011
    247
    0
    0
    het kan ook iets heel onschuldigs zijn hoor. Het kan ook puur hormonen zijn. Wat jij beschrijft heb ik namelijk ook altijd als ik ongi ben, als ik dan in mijn borst/ tepel knijp komt en vrij dik plakkerig vocht uit. Als puber hiermee naar huisarts geweest en ik kreeg ik horen dat dit dus puur hormonen zijn en niks om je zorgen om te maken.
    Zelf pasgeborenen hebben het wel eens, omdat ze nog onder de hormonen van mama zitten.

15. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Ik heb deze ronde ook wit melkachtig vocht wat uit mijn tepels komt (als ik erop knijp).
    Heb dit nog nooit eerder gehad! Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus en met 34 dagen (wat echt het max voor mij is) zit ik nu 3 dagen voor nod. Met kv2 nog geen positieve test. Mijn vriend gaat vrijdag een weekje weg. Ik wil het zo graag weten. .
    Heb behoorlijk wat andere symptomen..

16. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al contact gehad met de dokter die verzocht mij om het nog even aan te kijken of ik er vandaag weer last van had. Vanochtend toen ik in mijn tepel kneep kwam er weer een heel klein beetje vocht uit. De dokter gaf ook aan dat het met de hormonen te maken kan hebben. Ik hoefde in ieder geval nog niet gelijk langs te komen :) Verder heb ik voor mijn gevoel ook niet echt symptomen dus we zullen afwachten wat het zal worden. Als er vandaag weer hetzelfde aan vocht er uit komt als gister neem ik toch weer even contact op.

17. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Goed dat je toch even de dokter hebt gebeld.
    En inderdaad, het hoeft niets ernstigs te zijn, en het kan iets heel onschuldigs zijn zoals je hormonen bijvoorbeeld. Maar ik zou geen risico willen lopen. en inderdaad bellen.

liefs

18. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    ik zelf heb het ook al is gehad en werd gewoon ongi die maand dus volgens mij kan je er niet veel over zeggen gewoon even afwachten dus..

19. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Pas ook wel op met het elke keer te testen, want daar blijf je het ook mee stimuleren. Maar ik hoop dat het voor jou een positief teken is!

20. Missy85

Missy85 Lid

Feb 17, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! ik heb net nog even voor de zekerheid gebeld aangezien er toch nog een beetje vocht uit kwam. Ik moet straks tijdens het telefonisch spreekuur weer terug bellen.

Share This Page