Bloezem gefeliciteerd!!! Wauw.. Esther: onze verhalen lijken wel wat op elkaar ik alleen mk-en en jij bbz, mijn zoon is ook van 2010 feb. Zitten jullie ook in de mmm, wij hebben onderzoeken gehad maar daar is niks uitgekomen. zit nu op dag 29 (normaal 26) en voel van alles natuurlijk, vreselijk heo je je zelf gek kan maken. De post komt hier pas na 15 uur met de testen... durf eigenlijl niet te testen bang voor weer een teleurstelling..
Bedankt Kan niet wachten tot mijn vriend thuis komt van zijn werk!! Een geheim van deze aard wordt lastig geheim te houden voor familie en vrienden denk ik..
Vanmorgen op dag 40 een test gedaan en had twee streepjes. Had die 2 voor 5 van de kruidvat. Kan het nog steeds niet helemaal bevatten maar ga er morgen nog een doen met ochtend urine hoewel deze na 1 minuut een zeer duidelijk streepje gaf! Spannend!
thanks! Ben op mijn werk en sta alleen maar met zo'n stomme grijns op mijn gezicht denkend; houd het voor je, houd het voor je
Kon me vanmorgen toch niet inhouden en heb ook een test in de winkel gekocht, een heeel licht streepje.. bah wat is dit zenuwslopend....
Akaper, een licht streepje is toch een streepje toch? Anders probeer je het over een paar dagen weer, ik blijf ook sprakeloos de foto van mijn test tevoorschijn halen! Het bevatten is lastig
Santje en Bloezem, id streep is streep maar ik heb al te vaak een mk gehad ds ik ben pas echt happy als we de 12 weken gehaald hebben...