Vraagje! Wat zeggen deze symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloezem, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Wauw wat een mooie test, die is zijn geld wel waard geweest ! :D
    Gefeliciteerd!
    Hoe reageerde je vriend?
    Geniet ervan, hoor.

2. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Thanks!
    Ja hij kon ook niet stoppen met lachen en bleef me maar kussen, wilde het vieren met champagne en toen realiseerde hij zich dat alcohol niet zo handig is de komende maanden ;)
    Dus we zijn uit eten geweest :)

3. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanmorgen test twee en ook hartstikke positief! Mijn man en ik zijn dolgelukkig!

4. Naimaa

Naimaa Actief lid

7 aug 2013
    216
    144
    43
    Proficiat aan alle as mammies, geniet van jullie zwangerschap en hoop dat ik jullie snel zal volgen :)

5. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Ik ben al 4dagen over tijd nu. Ik had maandag een licht streepje bij een predicitor test. IK Heb de dagen daarna getest voor de dikke vette streep ;) Het bleef een lichte streep. En soms zelfs niks
    Nu heb ik vanmorgen de twee testen voor 5 van de kruidvat gedaan. En weer een lichte streep. Ben ik nou zwanger of niet. Ik voel me wel zo..

6. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb je de test met ochtend urine gedaan? Dan is je waarde het hoogst. Succes meid! Ik had geen symptomen en voelde het ook gewoon.. nu volop symptomen haha

7. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Sereenalian....Hier ook iemand met bijna het zelfde....

Ik heb mijn laatste ''echte'' menstruatie op 30 juni gehad, en nu moest ik 25 juli weer krijgen, nu heb ik 24 juli al wel wat bloedverlies gehad, maar lang niet zo als ik het normaal hoor te hebben... Ook heb ik er nu al 4 testjes tegen aan gegooid en zie ik elke keer weer een heeeel licht streepje....Weet nu ook niet meer wat ik denken moet, heb de huisarts wel gebeld voor info en die zegt, ja een streepje is een streepje ookal is hij erg licht, dus moet je maar even contact op nemen met de verloskundige..... Nu zit ik in dubio, want mijn testen worden dus niet duidelijker en heb ik zoiets van ik wacht mijn aankomende menstruatie wel af, maar aan de andere kant wil ik nu ook wel gewoon duidelijkheid.... Ik hoop dat je inmiddels meer weet...

8. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Stefanie912 de vage streepjes van vanmorgen zijn uiteindelijk duidelijker geworden geworden. Ik heb de vk gebeld en die zei ook een streep is een streep. Ik heb een afspraak voor naar mijn vakantie. Ik heb nog helemaal geen bloedingen gehad. succes jij ook. ik zou gewoon een verloskundige bellen voor je eigen gemoedsrust

9. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Volgens de handleiding van de testen is een hele lichte streep, ook een streep en dus zwanger.
    Gefeliciteerd meiden! ;)

10. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Nou ik heb de stoute schoenen aangetrokken en toch de verloskundige gebeld.. Ik moet 30 augustus om kwart over 9 voor een echo en gelijk intake....
    Zo super spannend.....Hoop zo dat ik inderdaad zwanger ben...

Ookal hebben we inmiddels een gezonde dochter van bijna 6 ( 28 augustus wordt ze 6)......Willen we toch wel heel graag een tweede wereldwondertje.
    Gebruik al 3 jaar geen pil meer dus kan niet ontpillen zijn.... Ik houd jullie op de hoogte en alle mede zwangeren...Gefeliciteerd en voor de dames bij wie het helaas nog niet zo ver is....Houd moed.....Ook voor jullie zal deze bijzondere en liefdevolle gebeurtenis aanbreken...Hoop voor jullie ook heel snel.

11. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ik heb ook een foto van mijn test...Alleen weet niet hoe ik hem hier plaatsen moet...Wie weet hoe het moet en kan mij uitleg geven? dan kunnen jullie ook zien wat ik zie...Voor mijn idee is hij toch posititef....

12. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
  13. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
  14. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dit is mijn test :)

Bijgevoegde bestanden:

15. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
  16. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    hihihih santjeb daar kun je inderdaad niet omheen...Super duidelijke test.....Gefeliciteerd..

En waar kan ik beheer bijlagen vinden dan ??? (ben echt een leek hier hoor) hahahaha

17. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    [​IMG]Ja als het niet anders wil dan moet het maar zo....Heb trouwens eergisteren deze test gedaan op de middag.....Heb nog niet weer opnieuw getest.

18. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd meiden!!!
    Zijn we allemaal rond dezelfde datum uitgerekend!!!

Ik mis de facebook 'vind ik leuk' knop voor de foto's..
    Dan maar zo, alle positieve test foto's vind ik hardstikke leuk! ;)

19. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als ik op je link klik dan krijg ik een lege pagina.. als je op "plaats reactie klikt" en naar beneden scrollt staat er beheer bijlagen.. dan bestand kiezen en uploaden.. daarna reactie versturen

20. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hopelijk lukt het zo wel

Deel Deze Pagina