Vraagje! Wat zeggen deze symptomen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloezem, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    jaaa joepieee hij is nu wel gelukt eindelijk...Weet nu hoe ik het doen moet.... Nou ben zeer benieuwd naar jullie reacties.
    liefs....

2. santjeb

santjeb Bekend lid

Jun 26, 2013
    873
    231
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ja hoor ik zie hem ook! Super leuk gefeliciteerd!

3. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Ja gefeliciteerd allen

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Dankjewel Panda en Santjeb.......Ben er super blij mee.... Nu jij Panda.......Zodra ik meer weet de 30e dan horen jullie het..... Tot op heden nog erg last van misselijkheid en maagzuur en vaker naar toilet en een erg opgezette buik...... Hopelijk op goed nieuws de 30e...

Hoe is het verder met jullie allen??? Hopelijk gaat alles goed en wanneer kun jij naar de VK Santjeb???? zoals we hebben uitgerekend ben ik 5/6 april uitgerekend!!!

5. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Ik zie de streep ook!
    Gefeliciteerd Stephanie!!!

6. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Ik zie de streep ook!
    Gefeliciteerd Stephanie!!!

Ik heb zo een online wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie ingevuld, ik ben 12-04-2014 uitgerekend, twee dagen voor de verjaardag van mijn zoon
    Wij gaan 26 aug naar de VK en 04 sept voor de eerste echo :D
    En jullie al afspraken?

7. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ja ik heb 30 augustus een echo en dan ook gelijk de intake bij de VK die ik al eerder heb gehad bij mijn dochtertje.... Wat super leuk bloezem dat je 2 dagen voor de verjaardag van je zoontje bent uitgerekend...
    Ik zelf ben 1 juni jarig, manlief 30 juli en dochterlief 28 augustus hahaha.. maand na maand na maand hihihihihi... Zeer spannend allemaal!!!

8. santjeb

santjeb Bekend lid

Jun 26, 2013
    873
    231
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ik ga 20 augustus naar de verloskundige kan gelukkig in de avond dus mijn man gaat gezellig mee. Kunnen jullie mij vertellen hoe dat gaat? Is mijn eerste kindje. Moet je eerst bloed prikken of heb je meteen echo? Volgens een berekening ben ik 4 april uitgerekend spannend.

9. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Hey Santje,
    Ik heb een afspraak gemaakt bij de VK, zei gaf me het nummer voor het Screeningscentrum om een afspraak te maken voor een echo, ik zag dat veel zwangeren een echo hebben in de vijfde / zesde week maar wij hebben een afspraak voor een echo in de achtste week.
    Mijn vriend heeft de dag van de VK vrij genomen en de eerste echo is wel savonds dus kan hij zonder vrijnemen lekker mee :D
    Ik vind dat zelf fijn omdat er dan na het zien van het hartje niet zo heel veel weken meer te overbruggen zijn tot 12 weken.
    Bij de intake wordt dacht ik meteen bloed afgenomen, bij mijn zoon was ik er laat achter dat ik zwanger was dus mijn VK afspraak was pas op 16 weken, toen werd alles in een sneltreinvaart gedaan :)
    Mijn zoon is een maand te vroeg geboren dus ben benieuwd hoe dat met deze uk zal gaan verlopen, aan de ene kant vind ik het jammer als het zo dicht op elkaar zit maar aan de andere kant heeft het wel wat ;)

10. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hey santjeb ook ik weet dat niet want de zwangerschap van mijn dochter kwamen we er pas achter met 12 weken via een echo in het ziekenhuis . Daarna moest ik wel gelijk te prikken. Dus het zou zo kunnen dat je eerst echo krijgt en dan moet bloedprikken bij het ziekenhuis.

11. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hmmm wat raar. Aangezien ik vorige week dus een test had die erg licht was heb ik vanochtend weer een test gedaan 2v5 kruidvat. ..... helemaal omo wit.. ... nog steeds last van misselijkheid elke ochtend en maagzuur elke avond. .. en steeds vaker toilet en hoge tempratuur..... snap er nu niks meer van. Ook totaal geen buikpijn of bloeding gehad tot nu toe. Ook gaan mijn borsten steeds meer pijn doen. ... nu maar weer afwachten dus.. ..pfffff

12. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Oh dat is vervelend!
    Waarom bel je je HA niet voor een afspraak?
    Dan kun je misschien bloed prikken of iets dergelijks, dan ben je in ieder geval gerust en heb je zekerheid..

13. scrat

scrat Niet meer actief

zie dat je zwanger bent. gefeliciteerd!

toevallig iemand enig idee over het volgende:
    Ik zag gisteravond dat er wat vocht uit mijn tepel kwam. Verder had ik smiddags pijn in mijn onderbuik tijdens het niezen. Ik weet niet of het met elkaar te maken heeft, of los van elkaar staat, maar ik vroeg me af of dit normaal is.
    Ik ben ongeveer 9 maanden geleden bevallen en heb destijds 1 week borstvoeding gegeven. Ik zit momenteel op dag 21 van de cyclus.
    Alvast bedankt!

14. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Oei dat zou ik ook niet weten..
    Zou het kunnen dat je weer zwanger bent?

15. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Alle zwangeren: gefeliciteerd! Ik hoop dat ik jullie kan volgen! Moet alleen nog zoooo lang wachten!!!

16. scrat

scrat Niet meer actief

vandaag ongesteld geworden..

17. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Ach wat rot voor je...
    Hopen op meer geluk in de volgende ronde

18. Din1984

Din1984 Lid

Jul 31, 2013
    42
    0
    0
    Hoofddorp
    Alle aanstaande mammies van harte gefeliciteerd!! :D
    Wij wachten deze keer ook weer met spanning af of het raak is!!!

19. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hey dames hier weer een update van mij....

Heb helaas zondag een enorme bloeding gekregen, test was zaterdag ochtend ook omo wit... Woensdag ben ik een ''zakje'' verloren van ongeveer 1 cm en daarna was mijn bloeden over.. Totaal geen kramp gehad, wel veel stolsels ( sorry voor details).. dus intake hoeft niet meer omdat ik een MK heb gehad met 6 weken zwangerschap....
    Nu eerst maar even bij komen en dit verdriet een plek geven...

*dag lief klein wereldwondertje..je was zo welkom en gewenst...

Kusss...

Hoop dat het met jullie verder allemaal heel goed gaat en jullie heerlijk aan het genieten zijn van jullie zwangerschap...

Share This Page