Ik ben voor onze zoon die blijft groeien op zoek naar een leuke hippe jongensjas, ik had alles onderlaatst gepast helaas nu alweer te klein, hij moet inmiddels maat 110 hebben met zijn net 3 jaar. Maar goed iemand tips ik ga zondag shoppen in rotterdam, Ik ben op zoek naar een hippe jas, liefst blauw of groen, absoluut geen geel of rood dat staat hem niet maakt hem flets, verder liefst met capuchon, zakken, en zoveel mogelijk winddicht. Ow de prijs max 25,- vindt ik voor een zomerjas een mooi bedrag (als die 30 is lig ik er niet wakker van maar ter indicatie) wie heeft de tip waar te slagen?
Goeie tip die had ik nog niet bedacht, ik ben paar keer bij wat winkeltjes binnen gelopen hier en daar vond ik niets tussen, de we zit neit in de buurt, maar volgens mij wel in rotterdam, daar maar eens kijken en c&a wel leuk maar dan krijg ik toch neit van die jassen met cars en bob de bouwer erop? Daar moet ik altijd aan denken en als pyama vindt ik dat niet erg maar als bovenkleding ben ik er niet zo van gecharmeerd
nee (daar ben ik ook allergisch voor). Ik heb vorige week deze speeltuin-jas voor zoontje gehaald bij C&A: http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Jongens/Mini`s/Collectie/Jacks/94342/1
@adi nou, das dan precies de enige leuke jongensjas die op dit moment bestaat zeg! En ik heb m niet gezien bij de 4 c&a's waar ik tot nu toe ben geweest Jongens wat een ellende! Het lijkt wel of alle winkels nog vol hangen met winterjassen... of van die baseball jassen van dat glim-spul en dat is ook helemaal niet mijn smaak. We gaan over 2 weken naar Spanje en ik zou het dan wel zo leuk vinden als we dan een zomerjas hadden.
Name-It!! Die hebben de Mellon voor 23 euro. Supergoede kwaliteit en leuke prints. Ik ben fan, goede prijs voor de zomer en als het kan gemakkelijk 2 jaar mee.
Heb voor onze zoon een leuke jas bij de H&M gevonden. Ze hadden ze in verschillende kleuren blauw. Ook wat jassen van vorig jaar. Stond trouwens weinig op de website. Dus misschien even binnen lopen
Thanks voor de tips heb wel wat leuke dingen gezien nu op de we site bijvoorbeeld, wel iets duurder, maar even kijken, vindt het voor een zomerjas zo zonde als het goed is dragen we hem zo min mogelijk. Jongens jassen | maat 92/128 - WE Fashion
Ik heb deze gekocht. Erg mooie kleuren en krijg er veel complimentjes over. http://www.promofolder.nl/nl/winkels/bristolonline/no-compromise-jas-1102843 Helaas niet meer online zag ik net maar misschien wel nog in de winkel?
Die van de zeeman zijn ook weer erg leuk dit jaar. Ben je voor een tientje klaar. ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Jas
ik vond deze heel leuk, maar kon hem niet vinden in de winkel...toen zijn we geslaagd bij de mexx.. Trouwens, midd season sale op dit moment, dus kortingen! Ik zou gewoon in de winkels kijken, er hangt veel. Benetton Jack V&D