nou, de titel zegt t al... mn zingende en dansende peutertje van 2, zit vaak achterin de auto en vraagt: mama zingen?!?! dus ik zing braaf t liedje van bumba, kabouter plop, bob de bouwer, dikkertje dap etc. maar zou wel graag een leuke cd hebben, wat is er nu echt een aanrader? welke cd vinden jullie peutertjes geweldig?
De peutercd van VOF De Kunst! Laatst hadden ze 5 versies voor 1 euro per stuk bij de Action (peuter, kleuter, achterbank, vakantieliedjes en nog wat). Maar ik kende de peuterversie al langer en daar staan imo de meeste bekende liedjes op.
De cd's van Dirk Scheele zijn behoorlijk favoriet bij mn zoon. Hij kent ze onderhand allemaal uit zn hoofd. (nu 4 jaar)
dierenliedjes en lievelingsliedjes de luister cd van dikkie dik liedjes van sesamstraat (gedownload van youtube)
de ouderwetse kinderliedjes in een nieuw jasje op www.minidisco.nl en dan de cd 'in de maneschijn' . De DVD is ook érg leuk. Daar zie je kindjes op een kinderdagverblijf die samen met de juf de liedjes zingt (meezingt). Kinderen kijken vaak ook graag naar kinderen
trapperdetrap, volgens de beschrijving ouder vriendelijke kinderliedjes mijn dochter vindt de liedje in ieder geval erg leuk.
Ik ga ook voor Dirk Schele. Zijn korte liedjes, op de peuterspeelzaal word die ook grijs gedraaid. Ik vid ze zelf ook heel leuk
VOF de kunst Jip en Janneke Studio 100 Liedjes met een hoepeltje erom (of zoiets, is wel erg zoet gezongen)