En ja hoor, het eerste spoortje bruinverlies gespot!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Narnia, Dec 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    Innestelingsdag was vorige week maandag.... die dag ongi pijn gehad, dinsdag niks, woensdag ook niks, donderdag ook niks, vrijdag ongipijn, zaterdag ongipijn, zondag ongipijn + helder doorzichtig slijm, vandaag (maandag) BRUINVERLIES! :( + vanaf (vorige week) dinsdag pijnlijke borsten met name de zijkanten (tekenen van ongitijd)....

Geloof dat het dit keer weer niet raak is!

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Balen zeg! Hoop voor je dat het toch raak is en anders duimen voor de volgende keer!

Liefs,
    Tijgetje

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik duim voor je zolang er niks doorzet!

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :cry: balen he als je je lijf al zo goed in de smiezen hebt.. ken je gevoel..

dikke kus

5. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Heel herkenbaar. Ik voel ook mijn borsten, ben misselijk en moe. Maar verlies ook gekleurde afscheiding. Mijn ongi zal er dus wel aankomen.

Meiden kom op he, jullie tijd komt echt.

Natasja, ben je al bij de HA geweest of wacht je nog?

6. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    Nog geen bloed gespot geeft me aan de ene kant hoop maar aan de andere kant ook weer verdriet.. Ik heb nog steeds pijnlijke borsten af en toe bruinverlies.... nog geen roze of rood! Om 07:00 uur mijn temp. gemeten was 37.0.

Als ik 36.8 zie dan weet ik genoeg ;)

7. Hier ook een beetje bruin verlies :( helaas, verder nog geen pijnlijke krampen wat ik normaal wel heb, maar wat niet is kan nog komen.
    Ohh en die pijnlijke tepels blijven >< auwtsss
    De duizeligheid en moe zijn er ook nog steeds... als het nu maar gewoon doorzet dan weet ik het tenminste grrr

8. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    Op dit moment geen bruinverlies wel geel.. Geen ongikrampen meer heel vaag, heb net ff gestofzuigd en toen kreeg ik ff krampen ik hield op en de krampen zijn ook weg...

Ik heb wel veel last van mijn borsten die doen echt kei en kei veel pijn vooral aan de zijkanten..

Ik heb net getest een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje dus ik zie het morgen wel allemaal!

9. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Narnia, wat spannend zeg! Ik ga dik voor je duimen.

10. haha Duimen voor Narnia heeft blijkbaar geholpen ;)
    Duim ook is ff voor mij.. hihi alleen dan voor volgende maand weer.. want helaas.. de dijken zijn gebroken :evil: :(

11. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ja ik las het op het Ik ben zwanger topic.

Tamus, 2007 is een erg vruchtbaar jaar. Geloof mij maar :)

Share This Page