Innestelingsdag was vorige week maandag.... die dag ongi pijn gehad, dinsdag niks, woensdag ook niks, donderdag ook niks, vrijdag ongipijn, zaterdag ongipijn, zondag ongipijn + helder doorzichtig slijm, vandaag (maandag) BRUINVERLIES! + vanaf (vorige week) dinsdag pijnlijke borsten met name de zijkanten (tekenen van ongitijd).... Geloof dat het dit keer weer niet raak is!
Heel herkenbaar. Ik voel ook mijn borsten, ben misselijk en moe. Maar verlies ook gekleurde afscheiding. Mijn ongi zal er dus wel aankomen. Meiden kom op he, jullie tijd komt echt. Natasja, ben je al bij de HA geweest of wacht je nog?
Nog geen bloed gespot geeft me aan de ene kant hoop maar aan de andere kant ook weer verdriet.. Ik heb nog steeds pijnlijke borsten af en toe bruinverlies.... nog geen roze of rood! Om 07:00 uur mijn temp. gemeten was 37.0. Als ik 36.8 zie dan weet ik genoeg
Hier ook een beetje bruin verlies helaas, verder nog geen pijnlijke krampen wat ik normaal wel heb, maar wat niet is kan nog komen. Ohh en die pijnlijke tepels blijven >< auwtsss De duizeligheid en moe zijn er ook nog steeds... als het nu maar gewoon doorzet dan weet ik het tenminste grrr
Op dit moment geen bruinverlies wel geel.. Geen ongikrampen meer heel vaag, heb net ff gestofzuigd en toen kreeg ik ff krampen ik hield op en de krampen zijn ook weg... Ik heb wel veel last van mijn borsten die doen echt kei en kei veel pijn vooral aan de zijkanten.. Ik heb net getest een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje dus ik zie het morgen wel allemaal!
haha Duimen voor Narnia heeft blijkbaar geholpen Duim ook is ff voor mij.. hihi alleen dan voor volgende maand weer.. want helaas.. de dijken zijn gebroken