Ik ben wel blond zeg, dat ding past zich gewoon aan! Ik ga vandaag een test kopen....morgen testen. Nog steeds raar gevoel in mijn buik, niet echt ongiklachten maar anders. Soms steek rechtsboven, dan weer linksbeneden...
Hoihoi, Hier zijn de inmiddels bezig. Vannacht ongi geworden.... Nou ja, dan weet ik iig waar ik aan toe ben. Spannend voor jou! Hopenlijk ben je zwanger!
Jee wat vervelend voor je. Het lichaam is raar! Mijn man heeft vanmiddag een test gekocht. Dus morgenochtend.....
Heeeeel bizar. Vanmorgen om 6 uur, zo nodig plassen... Dus de test gedaan. ZWANGER! Hele groot dik vet kruis.... Ik bibber nog steeds! Ook mijn man was helemaal van slag! Goud zaag zei die, de schat. Vanmorgen was het kruis er echt nog steeds! Ik hoop dat dit verhaal een ieder een beetje hoop geeft en dat degene die nog wachten snel beloont worden!
Gefeliciteerd Coto! Nou da's inderdaad goud zaad zeggen al die mannen hé. Geeft idd hoop! Geniet ervan!
Hihihih straal maar lekker en stuur een straaltje naar ons niet zwangeren.. Dan brengt wellicht geluk deze maand...