Nee daar komen ze toch een beetje op terug, ik krijg het soms nog wel als ik er ook koorts bij heb omdat ik MS heb die onherroepelijk toeslaat zodra er koorts is. Ook voor voorhoofdholte ontsteking geven ze niets meer omdat is gebleken dat het net zo snel geneest met neusspray (niet alleen hoog in de holte sprayen maar ook schuin naar achteren) als met antibiotica.
Mijn nichtje krijgt echt om de haverklap antibiotica. Nu ook weer met die keelontsteking. Ik geloof dat het in 2 jaar tijd al de 6e of 7e keer is. Maar ja zij is ook altijd "ziek" Ik ben blij dat onze huisarts niet direct naar de medicijnen grijpt. Eigenlijk wilden we vanochtend ook alleen maar advies maar we mochten direct langskomen. Nu nemen ze met baby's ook geen risico, waar ik blij om ben, maar eigenlijk was het niet nodig.
@Pluk zijn ook weer andere dingen waar jij het over hebt....ms is ook echt een ziekte he .... @Singa ja juist krijg je geen weerstand meer door die ab toch?
Ik heb gistermiddag voor mijn zoontje ook even de ha gebeld. Vooral omdat de koorts komt en gaat (van 39.3 naar 38.4 naar 36.1). Mijn ha is gelukkig ook niet zo snel met medicijnen/antibiotica. Moest dit weekend goed in de gaten houden, zoonlief drinkt gelukkig goed en eet redelijk. Als hij maandag nog koorts heeft moet ik weer bellen. Mijn ha zegt zelf dat hij regelmatig mensen in de praktijk heeft die gewoon om antibiotica vragen als ze verkouden zijn .
nou voor een verkoudheidje?? Ja het is helemaal niet goed zo`n kuur.. En daarbij als ze maar altijd goed drinken dat ik het belangrijkste!