Vraagje wel of niet verloskundige bellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loontje1, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Bedankt voor jullie lieve reacties.

Het gaat naar omstandigheden goed met Hidde, vandaag lekker even mogen kangaroeen. We hopen dat hij ergens volgende week naar het ziekenhuis in Tilburg te mogen. Dan kunnen Hidde en ik samen op een kamer slapen, zou heerlijk zijn.

Wil zeker nog wel in gesprek gaan met de verloskundige, vind het zo jammer dat het zo is gegaan. Hij gaat het redden daar ben ik van overtuigt, het voelde meteen goed, dus daar houd ik me aanvast!

2. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Hidde. Mooi dat je ook meteen een goed gevoel erbij had. Ik hoop natuurlijk ook dat jullie snel bij elkaar op een kamer mogen! Dat lijkt me moeilijk hoor dat je niet constant bij elkaar kunt zijn. Geniet van hem en elkaar!

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wat fijn! Als ik het goed begrijp ligt Hidde nog in het ziekenhuis en ben jij thuis? En in het ziekenhuis hier zou je dan samen kunnen verblijven?

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wow! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kereltje. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Dat is wel bizar snel gegaan!

5. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Jeetje zeg, heftig. Fijn om te lezen dat naar omstandigheden goed gaat!! Natuurlijk ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie snel volop kunnen gaan genieten van elkaar!

6. Chelssea

Chelssea Lid

5 jan 2014
    67
    0
    0
    Jeetje, wat een verhaal!
    Gelukkig is alles goed met Hidde en met jou!

Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie gauw kunnen genieten als gezinnetje!
    Liefs

Deel Deze Pagina