Hallo, Wie kan mij wat vertellen over mijn temperatuurkaartje. Is ook mijn eerste maand tempen. Ben eigenlijk wel de weg kwijt. Had gehoopt dat mijn temperatuur vandaag wel omhoog zou gaan. Niet dus. Maar moet mijn ei dan nog komen of niet. Gebruik geen ovu testen omdat ik had gehoopt het zo wel een beetje te kunnen zien. Misschien wel handig voor volgende maand erbij. Groetjes Yvonne
Ik denk ook dat je ei nog moet komen. Nog even afwachten dan zie je meer op je kaartje. Ik heb m'n ei ook niet precies op de helft.
dank je wel voor je reactie. Dan gaan we nog even verder klussen en afwachten tot mijn temp wel omhoog gaat.
Beste Yvonne, Spannend hè? Op basis van je kaartje denk ik dat je ovulatie er ook nog aan zit te komen. Hopelijk krijg je snel inzicht in je kaartje! Succes, MM
ingewikkeld kaartje! Denk dat hij nog komt. je bent wel de eerste die ik hier zie met een temp onder de 36,0 grade. Andere zittenveel hoger,
Geen zorgen over maken. Kan ook aan de thermometer liggen. In het begin maakte ik me daar ook zorgen over. Toen heeft mijn man een aantal dagen mee-getemperatuurd. Hij zat op 35,4 Het gaat om de temperatuursverschillen. En zelfs dan. Ik heb de afgelopen dagen in de jojo van hoog naar laag naar hoog naar laag gezeten. Ook heb ik normaalgesproken een heel korte luteale fase: van maar 8-10 dagen. En toch een positieve test in handen. Bij jou zit er ook een goed temperatuursverschil in je laatste kaartje! spannend! Ik duim voor je! Een tijdje terug had ik ook een erg lange cyclus, maar bleek niet zwanger. Voelde me wel erg zwanger... uiteindelijk toch ongesteld. Toen kreeg ik hier op het forum de tip om vitamine-preparaten te slikken. Ik slik nu een tijdje de Mama Fit preparaten van VSM. Mijn intuitie zegt dat het geholpen heeft om deze cyclus de boel mooi in stand te houden en de menstruatie niet door te laten zetten. Wellicht ook een goede tip voor jou? Misschien een rare vraag vanuit het niets: Heb je toevallig voedselallergieën.
BEdankt voor je reactie. Allereerst gefeliciteerd! Wat goed zeg met zo'n korte LF! Geniet er van meid! Ik kom me wel druk maken om mijn temp. Dach dat dat lage niet goed kon zijn! haha. Mama fit zijn eigen vitamine die je slikt als je zwanger bent toch? Nou zal het eens proberen! Ik probeer tegenwoordig alles! NA 17 rondes wordt het toch wel eens tijd toch? Nee heb geen voedsel allergien.. Hoezo vraag je dat uit het niet
Meestal wordt een lage temperatuur gerelateerd aan de schildklier. Die van mij bleek elke keer goed tijdens bloedonderzoeken, maar had wel altijd last van een heel langzame spijsvertering. Ook had ik altijd heel erg last van buikpijn en zware diarree rond mijn menstruatie, waardoor er nog gedacht is aan endometriose. Een paar jaar geleden werd er echter geconstateerd dat ik voedselallergieën bleek te hebben. Nooit gedacht! Doordoor moet ik noodgedwongen glutenvrij gaan eten en daarmee automatisch fabrieksvoer vermijden. Niet altijd even handig, maar ik ben er wel heel gezond door gaan eten. Naast dat mijn spijsvertering op gang kwam, werd ook mijn cyclus werd ineens regelmatiger. In de tijd dat ik op zoek was naar info op fora over voedselallergiën en symptomen, kwam ik vaker tegen dat vrouwen een lagere basale temperatuur hadden.
Hallo, Ik had nog een vraag mijn temp blijft stijgen. Vroeg me dan af of het positief is of kan het ook nog de andere kant op. Hoop het niet. Alvast dank voor je reactie. Groetjes