ben ik nu zwanger of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lilmomo, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    hey even een vraagje

ik snap helemaal nix meer van mij cylcus en of ik nu zwanger kan zijn of niet. ik heb 4 juli mijn menstruatie gehad toen kreeg ik 15 juli 2 dagen bloedverlies ik dacht hee dat kan eisrpong zijn dus doorklussen en heb nog wel doorgeklust tot nu toe alleen de afgelopen week niet meer,ik heb al twee weken het gevoel dat ik ongesteld moet worden en ik wordt het niet. ik ben contineu misselijk en kan nix verdragen me borsten zijn opgezwollen(althans zo voelt het) contineu moe en steekjes onder in me buik(links en rechts en onder me navel). ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief maar omdat ik de testen van de etos niet zo vertrouw had ik er vandaag nog 1 gedaan van predictor en die was ook negatief. toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. kan ik dan te vroeg hebben getest en moet ik die bloeding van 2 dagen dan als een menstuatie rekenen?ook heb ik voor me menstruatie van 4 juli een positieve test gehad inde ochtend die daarna tegen de avond negatief was het was een digitale en het resultaat gaat weg na 2 uur dus wou het opnieuw doen toen me vriend thuis kwam en toen was het een grote teleur stelling voor me.ik snap nog steeds niet waarom er toen zwanger stond en de arts weet het ook niet afwachten zegt tie:S

2. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Het kan idd zijn dat je te vroeg getest hebt, ik zou als ik jou was nog een paar daagjes wachten met testen en het dan weer proberen, hoe moeilijk dat wachten ook is, misschien wordt het wel beloond!!!
    Succes!!!

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik hoop het
    me vriend zegt wacht een maand dat merk je het vanzelf, maar het is nogal moeilijk om te wachten want het gebeurt wel met me lichaam en niet met het zijne. ik ben echt benieuwd en me vriend kijkt er wel heel erg naar uit. maar hij heeft zoiets als het komt dan komt het jij met je testen en je gezenuw elke dag ahaha

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik snap heel goed dat je niet kan wachten hoor, heb het zelf ook meegemaakt, hihi, maar omdat ik ook zie dat je over 4 dagen pas kan testen denk ik dat je sowieso te vroeg bent! Je kan nu wel elke dag gaan testen maar dat wordt vrij prijzig, dus als je over een paar daagjes weer een test doet, misschien krijg je dan meer duidelijkheid! Maar mannen hebben makkelijk praten idd wat dat betreft, zij voelen niet wat er met jou lichaam gebeurt!

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zou ook nog even wachten met testen als je nog 4 dgn tot je NOD moet. Maar het is wel vreemd dat de digitale test van clearblue al positief gaf. Deze testen geven meestal nl. pas laat positief resultaat. Misschien als je daar nu nog eens mee test dat ie dan wel weer positief aangeeft.
    Ik zou dat wel met je eerste ochtendurine doen. Die is het meest geconcentreerd.
    Ik heb het met de digitale test ook gehad dat die 's ochtends positief aangaf en 's avonds (om het mijn vriend te laten zien) negatief. Dus dat kan wel kloppen. De volgende ochtend was ie bij mij weer positief.

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ben helaas ongesteld geworden vanmorgen en me nod had ik gerekend vanaf 15 juli omdat ik toen een bloeding had gehad als ik uitging van 4 juli waarneer ik mijn menstruatie had was ik bijna een week overtijd dus ik wist het even niet maarja op naar de volgende ronde dan maar!

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jammer, is dan toch een teleurstelling.
    Veel succes in de volgende ronde

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat jammer voor je! hopelijk volgende ronde beter

9. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nieuwe ronde nieuwe kansen, maar wel jammer voor je!!!

Deel Deze Pagina