Ik heb gisteren de wii balance board gekocht maar volgens mij klopt er iets niet... Mijn kinderen die waren gisteravond de spelletjes aan het spelen van de wii fit maar als zij naar rechts gaan gaat het poppetje op de tv naar links.. Het gaat dus steeds in tegenovergestelde richting en dus dan erg moeilijk voor de kinderen.. Kan dat anders ingesteld worden..?? Ben al aan het zoeken geweest en de gebruiksaanwijzing erbij gehad maar kan er helemaal niets over vinden..:x Weet iemand of dat kan en hoe..?? Groetjessss
Hahahaha wij hebben maanden zo gespeeld!! De spelletjes bij Wii Fit gingen ook voor geen meter. Pas na maanden zo spelen kwam ik erachter dat ie dus naar rechts ging als je naar links ging hangen bijvoorbeeld. Heel erg haha. Als je hem omdraait moet ie t goed doen.
Pfffff heb mijn blonde haren net weer helemaal donker geverfd maar voel me nu wel weer erg blond hoor.. Op het plaatje stond ie ook met dat dingetje naar de tv gericht dus dacht zet hem ook maar zo neer hahahaha... Ben toch wel blij dat ik dan niet de enigste was die hem zo had staan..(met de nadruk op had..)
Wij gaan er binnenkort één aanschaffen, dus ik voel aankomen dat ik dan een hele goede beurt ga maken dank zij deze waardevolle tip. Bevalt het verder goed?
Voor het afvallen weet ik het eigenlijk niet want we hebben hem sinds gisteren.. Ik hoef ook niet zozeer af te vallen... ik heb hem meer gekocht om spelletjes te spelen.. Je kunt dus ook o.a mario galaxy en wii music ermee spelen en nog een tig aantal spellen.. Ook mijn jongste dochtertje van 2 vind het geweldig en gaat met een enorme vaart van de skischans.. We hebben er hier met ons allen al enorm veel plezier van en liggen soms helemaal dubbel van het lachen om de rare bewegingen die je moet maken.. Vooral voor de kinderen vind ik het leuk.. Groetjessss
Ben nou wel genoeg uitgelachen hoor.. Zelfs mijn dochter van 9 lachte me uit toen ik vertelde dat de board verkeerd lag..