Vraagje wii balance board..

Discussion in 'De lounge' started by Bianca79, Dec 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca79

Bianca79 Actief lid

Nov 4, 2007
    142
    0
    0
    Ik heb gisteren de wii balance board gekocht maar volgens mij klopt er iets niet...:(
    Mijn kinderen die waren gisteravond de spelletjes aan het spelen van de wii fit maar als zij naar rechts gaan gaat het poppetje op de tv naar links..
    Het gaat dus steeds in tegenovergestelde richting en dus dan erg moeilijk voor de kinderen..:(

Kan dat anders ingesteld worden..??
    Ben al aan het zoeken geweest en de gebruiksaanwijzing erbij gehad maar kan er helemaal niets over vinden..:x

Weet iemand of dat kan en hoe..??

Groetjessss

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Staat hij niet verkeerd om? Het aan/uit knopje moet naar je toe staan.

3. Bianca79

Bianca79 Actief lid

Nov 4, 2007
    142
    0
    0
    Hij staat met het aan/uit knopje richting tv..hij maakt toch anders geen contact..??:)

4. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hier staat het met het aan/uit knopje naar mij toe. Ik denk dus dat je hem verkeerd om hebt staan.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Nee het aan uit knopje moet naar je toe:D

(ik lig stiekem in een deuk hier sorry!)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hihi, ik stiekem ook ;)

Nee maar probleem opgelost dus nu, lijkt mij :)

7. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahahaha wij hebben maanden zo gespeeld!! De spelletjes bij Wii Fit gingen ook voor geen meter. Pas na maanden zo spelen kwam ik erachter dat ie dus naar rechts ging als je naar links ging hangen bijvoorbeeld. Heel erg haha.
    Als je hem omdraait moet ie t goed doen. :D

8. Bianca79

Bianca79 Actief lid

Nov 4, 2007
    142
    0
    0
    Pfffff heb mijn blonde haren net weer helemaal donker geverfd maar voel me nu wel weer erg blond hoor..:D

Op het plaatje stond ie ook met dat dingetje naar de tv gericht dus dacht zet hem ook maar zo neer hahahaha...

Ben toch wel blij dat ik dan niet de enigste was die hem zo had staan..(met de nadruk op had..:D)

9. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    hahahaaha gelukkig hebben andere mensen die ook meegemaakt en heb je hem hierdoor goed gelegd :D

10. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Wij gaan er binnenkort één aanschaffen, dus ik voel aankomen dat ik dan een hele goede beurt ga maken dank zij deze waardevolle tip;). Bevalt het verder goed?

11. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    wou even weten of het goed helpt
    is voor degene die hem al langer gebruiken

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Moet heel stiekem een beetje lachen..:p

13. Bianca79

Bianca79 Actief lid

Nov 4, 2007
    142
    0
    0
    Voor het afvallen weet ik het eigenlijk niet want we hebben hem sinds gisteren..
    Ik hoef ook niet zozeer af te vallen... ik heb hem meer gekocht om spelletjes te spelen..
    Je kunt dus ook o.a mario galaxy en wii music ermee spelen en nog een tig aantal spellen..
    Ook mijn jongste dochtertje van 2 vind het geweldig en gaat met een enorme vaart van de skischans..:D
    We hebben er hier met ons allen al enorm veel plezier van en liggen soms helemaal dubbel van het lachen om de rare bewegingen die je moet maken..
    Vooral voor de kinderen vind ik het leuk..

Groetjessss

14. Bianca79

Bianca79 Actief lid

Nov 4, 2007
    142
    0
    0

Ben nou wel genoeg uitgelachen hoor..:D

Zelfs mijn dochter van 9 lachte me uit toen ik vertelde dat de board verkeerd lag..:p

Share This Page