Ellendig nieuws...

Discussie in 'De lounge' gestart door Wietje79, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Bah...
    Ik wil even mijn ding kwijt en hoop dat het hier even mag.
    Gisteren hebben we te horen gekregen dat de dokters niets meer voor mijn moeder kunnen doen.
    Het is bizar, want 2,5 week geleden was er nog helemaal niets aan de hand.

Het verhaal.
    2,5 week geleden voelde ze zich niet zo lekker, maar was ook snotverkouden, dus we dachten het zou daar wel bijhoren. Een paar dagen later had ze het idee dat ze geel werd dus naar de huisarts. Die had het idee dat het galstenen waren dus een afspraak gemaakt voor een echo. Omdat ze zich alleen maar beroerder voelde is de echo vervroegd naar niet gisteren maar de week ervoor. Daar ging ze gelijk de molen in en de conclusie bleed een tumor van de galwegen waarvan direct al duidelijk was dat het kwaadaardig was. Grote schrik natuurlijk, maar nog wel enige hoop. Woesdag hebben ze eem MRI gemaakt en donderdag een stent in een van de (geblokkeerde) galwegen geplaatst. Gisteren kregen we de uitslagen van de MRI, de operatie en 'hoe nu verder'.
    Het blijkt een tumor te zijn die niet gevoelig is voor chemo. Bestralen kan niet want het zit te dicht bij de lever en operatie kan niet ivm de locatie.
    Op zo'n moment verdwijnt de grond onder je voeten vandaan. Je denk altijd ze kunnen nog wel iets doen...
    A.s. Woensdag gaan de artsen nog met artsen in het UMC overleggen of die nog een idee hebben, maar mijnmoeders arts gaf ons weinig (geen) hoop. Donderdag gaan we weer naar die arts voor de uitkomst van dat gesprek en kunnen we eventueel vragen stellen.

Mijn moeder heeft een jaar of 10 geleden borstkanker gehad en sindsdien ben ik me er heel bewust van dat mijn moeder ooit gaat sterven, maar als het dan 'zover' is.
    Ik kan alleen maar denken 'ik zal nooit meer dit of dat met haar doen' ze zal de kinderen nooit groot zien worden...
    Aan de andere kant ben ik heel blij dat ze haar kinderen nog wel heeft zien trouwen en dat ze twee van haar kleinkinderen nog heeft mogen ontmoeten (de oudste 2 jaar, de jongste 6 weken).
    De gedachte die voor mij overheerst is 'wat moet ik zonder haar'. Ik ben echt een zogezegd 'mama's kindje'.
    Het is kortweg vreselijk voor iedereen.

Bedankt dat ik even mijn verhaal kwijt kon, dat lucht al ietsje op.

Wieteke

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meis, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Heel veel sterkte!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh wat verschrikkelijk!! Je moeder of vader verliezen lijkt me echt vreselijk.
    Sterkte!!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat vreselijk erg voor jou en je familie :(

Heelveel sterkte.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ellendig nieuws is nog zachtjes uitgedrukt, heel veel sterkte.....

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    heel veel sterkte voor jou en je familie

7. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    wat een Verschrikkelijk nieuws is dit, heel veel sterkte voor de komende periode

8. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meis, heel veel sterkte! jeetje...weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen...

9. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

10. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte voor jou en je familie

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    He bah, wat een rotnieuws. Heel erg veel sterkte de komende tijd(en)!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Heel veel sterkte en een dikke knuf.

13. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Wieteke.
    Hoop dat jullie nog een beetje kunnen 'genieten' van de tijd met elkaar. Afgelopen zomer was mijn vader in een paar weken tijd overleden, beseffen doe ik het nog niet.
    De wereld is soms zo oneerlijk, dood gaan doe je als je 'oud' bent, nietwaar...

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heel veel sterkte.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Vreselijk, wat een rotziekte is het toch ook.

Ik wens jou en je familie veel sterkte. Ik hoop dat ze nog een lange tijd mag leven, maar dan wel zonder pijn.

16. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    wat verschrikkelijk meid wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd die komen gaat

17. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook namens mij heel veel sterkte en probeer nog een beetje te genieten van de tijd die jullie nog wel samen hebben.
    Een ding kunnen ze je nooit afnemen en dat zijn alle mooie herinneringen die je hebt.Het spreekwoord is niet voor niets Wel uit het oog maar niet uit het hart.

18. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    verschrikkelijk zeg, heb er geen woorden voor!heel veel sterkte toegewenst.

19. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik weet niet wat ik hierop uberhaupt moet antwoorden. Alleen dat ik jou en je familie heeeel erg veeel sterkte toewens..

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een vreselijk en oneerlijk nieuws!

Probeer nog van de komende tijd met je moeder te genieten! Heel veel sterkte...

Deel Deze Pagina