hoi dames, Ik ben sinds juli gestopt met de pil en had eigenlijk vanaf toen steeds een cyclus van net geen 6 weken. Als ik ongesteld ben heb ik altijd ruim een week last van vloeiing, vaak ook nog hevig. Dat gaat dan ook altijd gepaard met buikpijn, rugpijn, vreetbuien, last van mn buik, chagrijnig en emotionele dagen. (jip jee...) Maar deze maand ging het even anders. Uit gaande van mijn cyclus van krappe 6 weken zou ik 27 dec ongesteld moeten worden, gister dus. Maar ik werd 13 dec onverwachts ongesteld, dacht ik, maar had maar heel weinig bloedverlies en t hield na 2 dagen weer op. Het rare was is dat ik daarna wel een hele week vreetbuien heb gehad en af en toe buikkrampjes. Dus ik dacht nou zal het wel vals alarm zijn geweest? Maar ben nu nog niet ongesteld geworden en heb geen van mijn gewoonlijke (voorspellende) symptomen. Dus ik ben nu in de war, was dat toch mijn menstruatie? Kan dat zomaar omslaan? Ik hoop dat hier dames zijn die hun ervaring willen/kunnen delen P.S: ik kan niet zwanger zijn. Helaas heb ik door wat omstandigheden de babywens even in de kast moeten leggen, dus mijn vriend en ik hebben alleen veilige seks gehad.
Hoi tijgertje, Het kan misschien wel een doorbraak bloeding zijn.. Of dat je nu door de stress of andere omstandigheden niet menstrueert. Verder heb ik hier geen ervaringen mee?
Krijg je doorbraak bloedingen of spotting niet alleen als je aan de pil bent? En heb juist een hele leuke maand achter de rug met allemaal goed nieuws, dus stress lijkt me ook onwaarschijnlijk.. hmm iig bedankt voor je reactie Hopelijk zijn er nog andere dames met ervaring/ideeën?
Spotting kun je wel krijgen. Wij zijn vanaf oktober gestopt en had vorige maand ook maar 1,5 dag wat rood. Verder ook niets, maar ook niet zwanger. Misschien toch een testje doen? Succes