Brievenbus te klein

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoiled, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Vond vandaag een briefje van de postbode in de bus, ons brievenbus zou te klein zijn waardoor het pakketje niet paste. Over enkele dagen zouden ze het weer proberen.

Vind t een beetje raar. Het is niet zo dat ons brievenbus over een paar dagen groter zal zijn. Er is ook niet aangebeld, we zijn thuis.

Weet iemand hoe dit verder moet?

2. Samama

Samama Niet meer actief

Misschien heeft hij aangebeld en hoorden jullie de bel niet, waarbij hij er dus vanuit ging dat jullie niet thuis zijn en het daarom over een paar dagen weer probeerd?

Ik heb geen idee hoe dit verder moet, wellicht kan je een briefje op de deur plakken dat hij ook moet kloppen, en dat jullie wel thuis zijn?

3. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

We hebben echt een superharde bel, is echt niet te missen.

We wonen in een appartement, dus aankloppen kan niet vanaf beneden.

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik heb dit als postbode toendertijd ook wel eens gehad hoor.
    Dat er kledingpakketjes of een doospakketje per post verzonden werden. En dat ik echt moest proppen om het er doorheen te krijgen. En soms lukte dit inderdaad niet. Snap niet dat mensen dit niet gewoon per pakket versturen ;).
    Ik kon daar verder ook niks mee behalve aanbellen of een dag later opnieuw aanbellen.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Als het herhaaldelijk niet lukt zal je het ergens af moeten halen.

6. Angela123

Angela123 Niet meer actief

heb er hier ook last van, een te kleine brievenbus. Bij mij gebeurd dan het volgende eerst een briefje dan twee tot drie dagen later de pakketdienst met het pakketje zonder kosten :D

7. Amare

Amare Niet meer actief

Misschien hopen ze dat je tegen die tijd een grotere brievenbus plaatst:p

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, daar moest ik wel even om lachen..:p

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ook :D

Ik zie je in gedachten nu met een zaag bezig en er een extra gleuf in te maken en een borsteltje voor plakken en onwijs secuur bezig zijn met een tong tussen je lippen etc.

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Vreemd. Normaal zou hij/zij dan toch een briefje achterlaten zodat je het dan op het postkantoor kunt ophalen?

Hier hebben de postbodes zo'n loper waarmee ze alle brievenbussen open kunnen maken. Dus alles wat past en waarvoor niet getekend hoeft te worden kunnen ze achterlaten. Ideaal, scheelt me heel wat tripjes naar het postkantoor.

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier postbezorger. ik loop in een wijk met veel losse bussen en vaak past er ook geen normaal pakketje in de bus.

wij dragen altijd formuliertjes bij ons dat pakketje niet in de bus paste en idd over een paar dagen opnieuw wordt geprobeerd middels de pakketdienst;)

Wij laten idd dus normaal gesproken een briefje achter zodat de geadresseerde weet dat t pakketje een paar dagen vertraging heeft

Deel Deze Pagina