app voor verbruik bellen

Discussie in 'De lounge' gestart door Brandweer, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Hallo dames,

Mijn man heeft een gigantische telefoonrekening gehad, we hebben het al niet zo breed dus dit kunnen we niet gebruiken :(
    Nu heb ik al even gezocht maar ik kan het niet vinden: Bestaat er ook een app voor het bijhouden van bellen? Sms-en hoeft niet, hier heeft hij een bundel voor. Hij heeft trouwens een nokia n8, volgens mij staat daar symbian op.

Hopelijk kan iemand mij helpen, zodat zijn verbruik weer binnen de bundel blijft ;)

Groetjes Brandweer

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Kun je niet elke maand de teller resetten op de telefoon zelf? Gewoon elke maand op 0 zetten en regelmatig kijken hoe het met het verbruik staat

Hebben jullie ook thuistelefoon? Wij hebben bijv telefonie van KPN en voor 12,50 per maand mogen we ONbeperkt dag en nacht bellen naar 06 en thuisnummers (alleen buitenland en servicenrs betalen) misschien een idee voor als je bijv veel 06 belt

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb er een van Vodafone; belstand rood heet ie.

4. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Dat van die teller is misschien ook wel een goed idee, maar heb je een aparte teller voor uitgaande gesprekken? Dus dat daar niet de inkomende gesprekken bij optelt? (lekker duidelijk :))
    Hij is vrachtwagenchauffeur en belt dus heel veel in de vrachtwagen, dus een huistelefoon (die we wel hebben hoor) is geen oplossing :(
    Had trouwens t mobile gebeld om te vragen om hem te blokeren zodra hij buiten zijn bundel gaat bellen, maar dit kon niet omdat ze zelf dan inkomsten gaan kwijtraken? :(

5. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Is die er ook voor sybian toevallig?

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dat zou ik echt niet weten.. Kan je het niet op google vinden?

Deel Deze Pagina