Mijn man zei vorige week dat ons meisje (bijna 10 weken) hardop lachte. Later ging hij twijfelen of ze niet net aan het kletsen was tijdens het lachen. Vind het leuk om het in het babyboek te schrijven, maar dan moet het wel logisch zijn . Op internet lees ik verschillende dingen, dat het kan vanaf 3 maanden, maar ook vanaf 2 maanden. Lekker onduidelijk dus . Wanneer lachte jouw kindje voor het eerst hardop?
Bij ons was 'ie een week of 11. Vlak voordat ik weer ging werken. Ik wapperde met onze grote dekbedovertrek toen ik het bed ging opmaken en ineens schaterde hij het uit!
Fay lachte heel kort hardop rond 12 weken. Verder lacht ze nu bijna nooit hardop. Soms 1 keer in de week krijgen we een heel kort hardop lachje. Dus ontzettend zeldzaam. Wel heeft ze een prachtige grote glimlach die ze regelmatig laat zien. Fay is nu 4 maanden.
Ik heb een stille genieter Eersatew x 14 weken denk k. Maar niet echt vaak. Ze lag een keer op de bank te spelen tussen mij en vriendin in. Zij was met hoorhond aan t spelen (klein wit hondje), dochterlief begon uit t niets te lachen en toen sprong die hond op haar per ongeluk, heeel zielig. Sindsdien lacht ze alleen bij kietelen en als ze een hapje krijgt. Ze laat wel vaak haar big smile zien