hoi, ik heb even een vraagje mbt de pap in de ochtend, onze meid heeft altijd pap in de ochtend gekregen als ontbijt op een gegeven moment zijn we het gaan geven van een bordje dit ging ruim 3 weken prima maar sinds gisterochtend weigert ze nu in eens haar pap, heb alles geprobeerd, van een bord, uit de fles, gewone fles, ze wil ineens niet meer eten in de ochtend sinds 3 dagen maar vind het wel belangrijk want ze mist nu wel elke dag 200cc aan voeding hoe kan ik dit nu het beste oplossen??? ze krijgt nu: 9.00 200cc melkpap ( maar sinds 3 dagen dus niet meer ) 11.00 fruit vers met diksap groot potje hoeveelheid 13.00 1 snee brood met korst en fles van 90+3 na 13.30 slapen 15.30 tussendoortje meestal kwark omdat ze geen koekjes lust.. diksap krijgt ze er ook bij voor het vocht... 17.00 avondeten vers groot potje hoeveelheid 19.00 fles 200cc sinds 3 dagen eet ze wel voor het eerst een volledige snee brood met korst eerst was dat altijd maar een halve, maar zie dan nog het verband niet met het ochtendeten.. moet ik dan maar brood gaan geven en kijken of ze dan nog een flesje wil?? ze weikgert gewoon en is super vrolijk in de ochtend maar zodra ik met de pap aankom is het krijsen en zodra ik het weg zet is ze de vrolijkheid zelve??? ze eet deze pap al ruim een maand of 2 dus daar kan het niet aan liggen..
Hallo, Je kindje heeft eigenlijk nog wel 500 ml opvolgmelk per dag nodig. Heb je wel eens geprobeerd om in plaats van pap een gewone fles opvolgmelk aan te bieden. Als dat niet lukt, kun je ook kiezen voor brood en de kwark in de middag proberen te vervangen door opvolgmelk. Groetjes Eveline