13 weken en ga nu echt genieten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gerritsen, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Morgen ben ik 13 weken zwanger.
    Wat een mijlpaal zeg.
    Door mijn ma eind april kon ik maar niet genieten.
    Heb voor twee weken geleden een angelsound aangeschaft en na wat zoekwerk had ik hem ook gevonden.
    Luister niet al te vaak omdat niet het nog niet 100% duidelijk is of het iets kan doen met je kindje.
    Zojuist lekker gedoucht en ben op bed gaan liggen met de angelsound.
    Gel erop en apparaat erop, bonk bonk bonk. Gaat echt zo snel, kan het niet eens bijhouden.
    Kindje zit niet meer achter het schaambot, net 2 a 3 vingers erboven.
    Ga nu gewoon op die roze wolk klimmen. Ook ben ik blij dat het erge spugen en misselijkheid veranderd is in een soort weeig/honger gevoel. Kan nu tenminste weer gezellig met mijn zoontje van 2 jaar op pad. Laatste weken kwamen we niet echt verder dan de achtertuin.
    Gelukkig is deze groot en hebben we toch lang mooi weer gehad.
    Mijn man kwam de laatste weken een half uurtje eerder thuis van zijn werk namelijk om 17:00 uur zodat hij een uur met onze zoon buiten kon ravotten. Kind moet ook zijn energie kwijt en dit werkte prima.
    We gaan nu positief genieten en ga aankomende week iets kopen voor de baby. Had ik tot nu toe nog niet gedurft, zelfs durfde ik de prenatal niet in. Mijn man maakte daar grapjes over, dit gedrag bespaart een hoop geld, haha. Ja dat ga ik nu dubbel en dwars inhalen.

Wilde dit even met jullie delen.

Gr Samantha

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Heel erg fijn voor je nu lekker genieten. :)

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

heerlijk hoor,ga maar lekker genieten nu!:)

4. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me het goed voorstellen hoor! Het is een hele mijlpaal. En nu lekker gaan genieten! En natuurlijk al het shoppen inhalen;)!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gezellig dat je ook op de roze wolk bent geklommen :)

Hou het positieve gevoel vast he!

6. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Wat goed van je, zeker gaan genieten want het is volgens mij zo voorbij!

Ik ga met je mee doen :D

7. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Echt fijn voor je, en heel herkenbaar.
    Ik kon na een miskraam de eerste 12 weken ook niet echt genieten van mijn zwangerschap.
    Rond week 13/14 kwam bij mij ook de omslag: op de echo was een klein schoppend mensje te zien, de misselijkheid trok langzaam weg en ik voelde me een ander mens. En dat gevoel is niet meer weggegaan en inmiddels ben ik bijna 37 weken!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en geniet maar lekker van dat wondertje in je buik! (en natuurlijk ook van dat andere wondertje dat door je huis loopt ;) )

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wauw super hoor meis! gefeliciteerd met deze mijlpaal!! nu dubbel en dwars genieten hoor!!

Deel Deze Pagina