Negatieve test

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Petrsj, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Waarschijnlijk ben ik veel te ongeduldig, maar ik zit er toch een beetje mee.
    Afgelopen 4 rondes was ik stabiel 25 dagen. Nu is het deze ronde ineens anders. Ik ging uit dat m'n noD zaterdag was. Tot op heden heb ik alleen nog geen positieve test gezien en mijn menstruatie blijft ook uit. Hoe zit het precies met wanneer de test de hcg kan waarnemen. Komt het veel voor dat je veel later positief test dan noD.
    Ik maak me namelijk wat zorgen omdat ik in november een bbz heb gehad (linker eileider verwijderd) en ik heb begrepen dat bij een bbz de hcg ook heel traag kan zijn. Ik ben heel erg bang dat het weer een bbz kan zijn.

Alvast bedankt voor de reactie.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid gekregen? Een positieve test of toch ongesteld geworden? Ik ben benieuwd!

Groetjes Monique

3. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik was inderdaad te ongeduldig.. ;) was vorige week woensdag toch ongesteld geworden.. Ineens na 4 rondes een 29 dagen cyclus ipv 25.. Ik had wel de laatste dagen van de cyclus steken aan de rechterkant, dit kwam enigszins overeen met de steken van mijn bbz.. Het is waarschijnlijk toch iets anders geweest.. Hopelijk brengt deze nieuwe ronde meer geluk.
    Bedankt voor het meeleven :)

Deel Deze Pagina