Wanneer hebben jullie verteld dat jd zwanger bent? De vorige keer hebben wij het gelijk verteld, na 4 icsi's konden we onze mond niet houden! Nu neigen we naar; na de eerste echo. (Krijgen we met 6,2 weken) We hebben nu niemand verteld van de behandelingen, maar oooo wat vind ik het moeilijk!!!
We hebben het alleen aan beide ouders verteld bij 6 weken. En broers/zussen bij 9 weken. De rest moeten we nog vertellen Ik denk eerstvolgende keer als ik iemand zie !
Van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend fijn dat het jullie weer gelukt is!! Wij hebben onze laatste poging voor veel mensen geheim gehouden. We zijn het aan familie gaan vertellen direct na de eerste echo (6.2 week). Zij wisten niet dat we nog steeds bezig waren, laat staan dat we een donor hadden gevonden. De blije shock was enorm!!
Wij hebben het pas na de goede termijnecho (12 weken) verteld. Ook aan onze ouders enzo. Dit vanwege het feit dat ik 3 miskramen had gehad en eerst wilde weten of het dit x echt goed zat
Gefeliciteerd! Wij hebben het met zes weken aan onze ouders, broer en zus verteld. Goede vrienden en andere naaste familie na een goede acht wekenecho en de rest na de twaalf wekenecho. Toen mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam hadden we het nog tegen niemand verteld en dit wilden we zo houden. Dat was lastig want wij moesten dit verwerken en door twee grote familiefeesten bleef iedereen maar aan ons trekken. Meestal ben ik bij de organisatie van dit soort dingen wel van de partij maar nu was ik er met mijn hoofd niet bij. En ik vond het echt heel rot dat niemand rekening met me kon houden omdat niemand iets wist. Mensen werden zelfs boos omdat ik geen initiatief nam of dingen vergat. Vandaar dat we het de tweede keer vroeg verteld hebben aan de belangrijkste mensen.
Ons vijfde kindje is nog steeds geheim. Zondag 16 weken zwanger. Wij gaan het waarschijnlijk met 17 weken rond vertellen. gefeliciteerd!!!
Met 8 weken (na de eerste echo) aan naaste familie, dus ouders, broers en zussen en pas na de termijnecho (10 weken) langzaam aan wat meer mensen. Met precies 13 weken aan collega's en op Facebook gezet... Een volgende keer houden we het nog langer stil, ons lieve kleine geheimpje
We hebben het deze zwangerschap met 6 weken verteld. Toen hadden we de eerste echo gehad ivm onze vorige zwangerschap. Alleen verteld toen aan ouders en broer/zus. Met ongeveer 10 weken mocht de rest van de familie het weten. Met 12 weken aan de buren verteld. Volgende week 20 weken echo en als alles goed is dan mag echt iedereen het weten en zet ik het gelukkige nieuws op fb
Bedankt voor de felicitaties! Ik vind het zo moeilijk mijn mond te houden... Dat sommigen dat zolang voor zich kunnen houden?! 5de kindje en al 16 weken, zie je het nog niet dan? Maartje, ja het is super! Had de hoop een klein beetje opgegeven al. En na poging twee bond ik het al welletjes, ben blij dat we de derde erachteraan gedaan hebben. Ik denk ook dat we na de eerste echo het gaan vertellen aan familie, dan gaat het vanzelf wel het dorp in (heb nl 3 schoonmoeders en 6 (schoon)zussen!) Met 8 weken denk ik dat ik de compilagefoto uit mijn handtekening op fb ga zetten.
Mensen die heel dichtbij staan meteen na de test, mijn man een weekje later aan zijn familie. Denk helemaal openbaar na de volgende echo. Een paar vrienden van hem weten het ook, hij zat te Skypen en ik was hoorbaar aan het spugen op de achtergrond.
Bij onze dochter na de eerste echo met 6w3d Deze zwangerschap na de termijnecho 11w1d (ook al een echo gehad met 6w1d)
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij met 7 weken aan ouders en schoonouders, zusje / broertje. Na de 1e echo 8 + 3 weken aan beste vrienden. De rest vrienden en familie buren etc. na de 2e echo 12 + 2 weken. Facebook dit weekend.
Mijn buikje met 15 weken van ons vijfde kindje. Ik zwel na drie uur enorm. Maar ivm de kinderen toch nooit op pad verder. En lang leve de kou met lekkere truien.
Woow wat een mini buikje! Het opzwellen heb ik ook inderdaad vooral aan het eind van de dag. Wij willen het volgend weekend vertellen, we vieren dan een verjaardag. Vrijdag de 20ste heb ik weer een echo. (Met 7.2 ook een echo gehad bij gyn & afgelopen zaterdag 1 laten maken bij een echo bureau)
Hihi ja inieminie. Spannend hoor om het weer te vertellen. Wij hebben maandag een controle met echo en dan weten we hopelijk het geslacht en gaan we het volgend weekend wereldkundig maken.
Ouders en familie direct na de test. leidinggevend vorige week. Moet ivm agressie in het werk. Wij maken het bekend na de eerste echo 7 weken. Dit omdat ik al vrij snel dik word. Nu ook weer Bij de vorige rond 8 weken al echt een buik. Ook nu hele dag door alleen maar overgeven en onze mond houden kunnen we ook niet zo goed haha. Wij zijn ook wel heel nuchter het kan in elke termijn misgaan dus na de eerste echo en die is goed mag van ons de hele wereld het weten