Wij komen er maar niet uit ... Er zijn al heeeeeeel wat namen voorbij gekomen bij ons maar nog niet DE naam Naam moet niet te lang zijn en niet veel voorkomen mag wel een tikkeltje apart zijn.. Wie kan ons helpen...
Ik zag zojuist ook nog Mira staan, vind ik zelf ook mooi, of Myron/ Dani/ Lynn Uit welk land vind je namen mooi?
Bij Lynn mis ik weer iets... Myron tja dan denk ik weer meer aan een jongen Dani voor een jongen Mira heb ik net ook gelezen en ff door gegeven aan vriend haha Qua land maakt het ons niets uit...
Riva! Vind ik een supermooie naam. Mijn oppaskindje heet zo. Toen ik het voor het eerst hoorde had ik wel zoiets van: apart. Maar ik ben er nu helemaal aan gewend, en ik vind 'm echt leuk. En je hoort het echt niet vaak.
Indra Maudy Cato Maira Jette Tirza Tamar Jiska Jade Hoop dat er wat voor je bij zit. Best lastig om een mooie naam te vinden.... vooral om er samen over eens te zijn... Succes!
Ik heb het ook al ergens anders gepost maar ik vind het een leuke meidennaam, die je hier wel eens hoort maar die ik in Nederland nog nooit gehoord heb: Tindra! (ook nog Zweeds voor fonkelen, schitteren, twinkelen)