Ondanks blaasontsteking toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilly, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Oke, ik kan dus wel janken op dit moment, en om verschillende redenen.

    Ik heb sinds gisteravond een acute blaasontsteking (denk ik).
    En het doet verrekte zeer :(
    Ik was eindelijk in slaap gevallen na een hoop gewoel en zo en toen werd ik wakker van huilende zoonlief, die heeft het deze avond ook nogal zwaar door hoesten en snotteren.

    Toen moest ik naar de wc en sindsdien is het echt niet meer te houden en vandaar dat ik hier zit. Als ik ga liggen is de pijn nog erger.

    Er zit ook bloed in mijn urine dus ben zo bang dat het ook al een nierbekkenontsteking is :(

    Dus ik heb pijn en kan niet slapen, moet steeds naar de wc en dat doet zeeeeeeeeeer, en nu ben ik ook nog eens bang dat ik hierdoor dus niet zwanger kan raken deze ronde.

    Iemand hier enig idee?
    Stel dat ik een antbioticakuur krijg staat dat het zwanger worden dan in de weg? Kan het schadelijk zijn voor het vruchtje?

    Bah voel me echt waardeloos :(

    Sorry, moest het ff kwijt.
     
  2. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    ok, nog ff zeuren....

    het is inmiddels al kwart voor zes en heb geen oog dicht gedaan.

    Heb nog even op de bank geprobeerd te slapen maar als ik ga liggen dan word de pijn nog erger :(

    Ben inmiddles ook al 2 keer naar boven geweest vanwege een hoestend en snotterend kind en ik ben zooooooooooo moe.........Maar over een uur gaat de wekker van manlief dus ben bang dat het totaal geen zin meer heeft om te gaan liggen.

    En ik wil ook niet dat hij weer wakker word als ik terug in bed kom.
    Baal echt als een stekker.
    Heb pijn.
    Ben moe.
    Zit elke 5 minuten op de wc.
    En ik heb morgen of overmorgen mijn ei, moet er nu dus echt niet aan denken om te klussen :(

    sorry weer :oops: :oops: :oops:
     
  3. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik zou niet weten of de antibiotica het bevruchten etc in de weg staat.
    Maar wil je wel veel succes en sterkte wensen. Ik weet als geen ander hoe pijn zo'n verrekte blaasontsteking doet! Gelukkig helpen de medicijnen erg snel.

    Liefs Debby
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hopelijk voel je je al wat beter.

    Ik tref je in verschillende topics en zie dat je - heel begrijpelijk hoor - maar enorm bezig bent met snel zwanger worden van de tweede. Hopelijk komt die wens voor jou uit, maar houd er ook rekening mee dat het even kan duren * zegt Pim die nu al negen maanden bezig is*. Het is niet leuk als het je leven gaat beheersen.

    Pim
     
  5. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bedankt meiden.

    Ik heb snel een kuur gekregen en dat scheelt nu al een hele hoop.

    @Pim, ik weet wel dat het een tijdje kan duren, en wat naar dat dat voor jou dus ook zo is.
    De reden dat ik zo ongeduldig ben is dat er al een paar maanden helemaal klaar voor ben maar moest wachten totdat manlief ook zo ver is. Dus hoewel dit pas de 1e ronde is voelt het voor mij alsof het al de 6e is.......

    En daarbij is het ook gewoon de aard van het beestje. Als ik met iets nieuws begin dan stort ik me daar volledig in, zo zit ik in elkaar.

    Maar mocht het deze ronde inderdaad niet raak zijn dan heb ik al een plan B hoor ;) Heb namelijk een hoop schilderklusjes liggen die ik natuurlijk niet meer kan doen als ik zwanger ben, dus daar ga ik dan vrolijk mee verder.

    Het niet je leven laten beheersen.............dat is voor mij erg moeilijk.
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dat is ook heel moeilijk - weet ik helaas uit ervaring.

    Hopelijk is het snel raak!

    Pim
     
  7. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hopelijk is het voor jou sneller raak!
     
  8. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hallo,

    Toen ik van de eerste zwanger was kreeg ik een blaasontsteking
    nou ben ik hier al gevoelig voor maa rhad het al een tijd niet gehad. toen kwam de blaasontsteking en toen dacht hee het kan wel eens raak zijn. en dat was het ook
    kuur kan geen kwaad het is wel handig om te vertellen dat je misschien zwanger kan zijn
    ik zit zelf nu in ronde 4 en heb nu bloedverlies maar ik kom er niet achter waar het vandaan komt
    voor de zekerheid heb ik ook een kuurtje gekregen. hoop nu dat dit weer een voorteken is
     
  9. sannie82

    sannie82 Lid

    15 jul 2008
    78
    0
    0
    Fijn dat je zo snel een kuur hebt gekregen. Mijn ervaring is dat het snel helpt en geen schade zal toebrengen. Klussen is echter niet verstandig met een blaasontsteking. Door de wrijving bij het klussen kunnen de bacteriën zich vermenigvuldigen en de blaasontsteking erger worden.

    Wat helpt om het risico van een blaasontsteking te verminderen is cranberrystap (ook als je al een blaasontsteking hebt is het goed om dit te drinken). Dit bevorderd de werking van de blaas. Het is gewoon in de supermarkt te koop.

    Beterschap!
     

Deel Deze Pagina