ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil.....en ben dag in dag uit bezig met zwanger worden...terwijl je altijd hoort je moet er niet teveel mee bezig zijn ben ik de enige of hebben jullie dit ook?moet pas morgen ong worden maar heb al 3 testen gedaan deze week terwijl ik weet dat t eigenlijk niet kan.....dus heb me nu voorgenomen te wachten totdat het ook echt zo kan zijn.....
Het is inderdaad heel moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn. Maar je moet wel zorgen dat het leuk blijft! Van te vroeg testen word je alleen maar depri... Ga lekker van elkaar genieten, dat is het aller belangrijkste! Wij zijn er helemaal niet zo mee bezig geweest. We hadden zoiets van, we zien het allemaal wel. Ik was de tweede maand al zwanger. Mocht helaas niet blijven zitten, maar ik was wel zwanger! Doe dus rustig aan en geniet lekker van je partner... Heel veel succes! Hoop dat je snel zwanger mag zijn
Ik was na het stoppen met de pil ook gelijk zwanger. En was er ook heel erg mee bezig! Helaas een miskraam geworden. Maar het kan dus zeker. Succes!
Je hoort inderdaad vaak dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, omdat het dan vaak niet lukt. Maar wat is té veel? Ik was er volgens mij ook best veel mee bezig, en het was in ronde 2 al raak. Maar je moet natuurlijk wel zorgen dat het leuk blijft. Laat je niet te snel uit het veld slaan want dat is frustrerend en dat kan nooit goed zijn. Heel veel succes!
Ik ben er ook teveel mee bezig maar het kan ook bijna niet anders. Elke dag tempen maakt ook dat je er al meer bewust mee bezig bent en wij klussen toch ook veel meer nu! Volgens mij is het ergens ook gezond om er toch psychisch mee bezig te zijn. Noem het bewustzijn! Niet te moeilijk over doen maar het wel leuk houden. Ik was na het stoppen met de pil na 39 dagen ongi en ga nu voor de tweede ronde. HOPEN. Veel succes in ieder geval en ik hoop het voor jou ook.
haihai, ik heb precies hetzelfde als jou, dit is ook onze eerste x naar de pil en het is heel spannend. Moeilijk om er niet mee bezig te zijn Wij genieten er lekker van en ik heb stiekem ook al een testje gedaan, Nega natuurlijk maar w8 nu rustig af totdat ik echt mag Liefs Maaike
Natuurlijk ben je ermee bezig, wie niet hahaha. Zodra je de pil of welke anti conceptie laat liggen en samen voor eenkindje willen gaan ben je ermee bezig. Ik ben er nu ook wat meer mee bezig maar dat is nu omdat ik geen idee heb wat mijn cyclus nu gaat doen. Tja en als het deze periode niet is dan zal ik moeten wachten ben ik bang.
Herkenbaar, heb de afgelopen drie maanden 17 testen versleten.. Wat zeggen ze hier ook altijd weer? ehm.. iets van: Het is niet dat je er zoveel aan denkt dat het niet lukt, het is omdat het niet lukt dat je er zoveel aan denkt. Maar geduld is moeilijk! Sterkte en succes en plezier!
Ik ben er nu bij me 2de veel meer meebezig dan toen bij me zoontje toen was ik gestopt met de pil en meteen 1ste ronde raak 2 weken gewacht voor ik getest had en was meteen positief nu ben ik 3 dagen overtijd en heb al 3 testen gedaan die nog negatief zijn en heb 2 ovitesten gedaan die beide een lichte 2de streepje aangaven. dus vind het heel moeilijk te wachten.
gelukkig maar dat ik niet de enige ben die al aantal testjes versleten heeft!ik weet ook niet precies hoe mijn cyclus loot daar ben ik dan weer helemaal niet mee bezig....4 weken geleden op zaterdag werdt ik ongesteld dus ik heb besloten om zeker nog een week te wachten en dan maar hopen ndat de man met de vlag zo noem ik t altijd niet langs is geweest!allemaal succes