pff raar voelen,,,

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door st3phanieej, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    hallo ik ben nou een paar dagen overtijd mn 1ste periode is dit pas ben 26 augustus met de pil gestopt ,,, testen gaven negatief aan...

net op visite geweest voelde me erg duizelig en misselijk mensen zaten te praten maar leek soms dan net ofk niks hoordee heel vaag....

ook moet ik vaker plassen dan dat ik eerst deed...
    en pijn in me buik van die steken onderin en als ik net boven me vagina druk doet zeer:S
    echt irritant allemaal
    mjaaa wil graag snel ongesteld worden of gewoon juist snel een positieve test haha want dit is irritant wat denken jullie zwanger of niet zwanger?

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo,
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
    Toen ik stopte met de pil duurde het ook wel even voordat ik weer ongesteld werd. Ook kan je lichaam aan het ontpillen zijn. Daar reageerd denk ik ook weer iedereen anders op. Maar het kunnen ook tekenen van zwangerschap zijn denk ik. Misschien is eht handig om nog een keer te testen of misschien even langs je HA gaan. Succes!

Liefs

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo,
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
    Toen ik stopte met de pil duurde het ook wel even voordat ik weer ongesteld werd. Ook kan je lichaam aan het ontpillen zijn. Daar reageerd denk ik ook weer iedereen anders op. Maar het kunnen ook tekenen van zwangerschap zijn denk ik. Misschien is eht handig om nog een keer te testen of misschien even langs je HA gaan. Succes!

Liefs

4. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    ja ik had eerst wel last van ontpillen maar toen was t weer weg en opeens kreeg ik dit soort klachten ,,, mjaa nog niet ongesteld en niet echt gevoel alsof ik ongesteld moet worden wel pijn in mn buik onderin mn buik net schoon gemaakt ben nu moe kan wel slapen haha ..

ik wacht zoiezo af na me vakantie ik ga donderdag op vakantie dus ik test of op vakantie of na me vak ga een weekje dus hoop dat ik niet ongesteld word en gewoon zwanger ben :) alleen zou wel erg snel zijn dus reken er niet op

5. Buikvlinder

Buikvlinder Actief lid

13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar zou best zijn dat je nog lasthebt van het ontpillen!

Deel Deze Pagina