hartkloppingen en onrust

Discussion in 'Zwanger worden' started by MeMe, Oct 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Hallo allemaal,

Moet nu toch even mijn verhaal kwijt. Naar mijn weten had ik afgelopen zondag mijn eisprong. Kon ik zien aan het uitermate rekbare doorzichtige slijm. Kon er een driehoek van maken. 's Morgens geklust. Die week ervoor had ik steekjes links en rechts. Deze week erge last van hartkloppingen en benauwdheid en pijn aan de kant bij mijn linkernier uitlopend naar de lies. Verder wat witte 'vlokjes' in de urine. Zelf heb ik ook het idee dat mijn borsten groter zijn. Deze zondag zal ik ongesteld moeten worden, vandaag getest: negatief. De eisprong is natuurlijk bij mij dan wel pas een week voor mijn NOD, dus het kan misschien ook langer duren voordat je HCG opmerkt?

Maar het hartkloppingenverhaal vind ik wel erg vervelend. Vannacht tot half 4 wakker gelegen. Ik ben steeds zo onrustig. Gisteren ging het gelukkig wel goed. Is dit herkenbaar voor iemand? Oh ja gisteravond had mijn man mij een paar keer stevig bij mijn buik gepakt in bed, we lagen lepeltje lepeltje droog te klussen... Daarvan ben ik waarschijnlijk weer zenuwachtig geworden, omdat ik dacht dat daardoor (het stevig beetpakken) een eventuele innesteling verstoord zou worden.

Ik ben iemand die zich altijd en eeuwig druk maakt, maar zulke hartkloppingen en benauwdheid heb ik eigenlijk nooit. Behalve soms in bed. Daarom vind ik het ook zo raar. Maar misschien is het wel een symptoom.

Sorry voor het lange verhaal. :oops:

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Meid kan ook zijn dat je hartkloppingen hebt omdat je er veelste veel mee bezig bent
    stress kan een hoop dingen doen met je

Maar goed jehoort het ook wel eens bij een zwangerschap
    het kan beide kanten uit je moet nog even geduld hebben

3. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Danjo,

Bedankt voor je reactie. Weet je wat zo raar is? Het begon juist toen ik er eigenlijk niet zo mee bezig was. Dat vond ik zo raar. Aangezien ik me wel over hele andere dingen druk gemaakt heb en daar nooit hartkloppingen o.i.d. aan over heb gehouden.

4. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Danjo,

Overigens wil ik je veel succes wensen!

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Maar juist komen zulke klachten als er weer wat meer rust is
    Denk dat het enige is afwachten en hopen op

Dank je wel meis

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ehm als je eisprong is geweest dan duurd het toch nog 14 dagen voordat je ongi moet worden?

Of ben ik nu in de war

7. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Kimmeding,

Klopt! Ik heb me vergist... Ik blijk een cyclus van 33 dagen te hebben en heb dus pas a.s. donderdag mijn NOD. Kan erg goed rekenen.... :oops:

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oke dan kan het wel kloppen ja hahaha.
    Dacht al dat ik gek werd.

9. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Ha ha nee hoor!

Nou ja vanaf nu probeer ik mijn gedachten op andere dingen te zetten.

Dit topic mag wel gesloten worden, kan ik mijn gedachten ergens anders op zetten. Gaat nu vrij goed.

Bedankt voor de reacties! :D

Share This Page