Heeft er iemand ervaring met het maken vab een hema album? Zo een waar de fotos in je blad verwerkt zitten? vroeg me namelijk af hoe het zit met de tekst die je erbij kunt plaatsen. Deze lijkt erg klein maar hoe ziet het eruit als je em besteld is het dan ook zo klein? Kun je anders niet ergens de ware grote van je boek bekijken? misschien iemand die me hiermee kan helpen?
Als je op Voorbeeld klikt zie je de pagina zoals je hem krijgt. Je kan die op 100% zetten om de werkelijke grootte te zien.
Ik heb er ook 1 van de hema, maar ik heb er ook 1 van albumprinter en die vind ik persoonlijk mooier!
Nou mijn albums verschillen echt! bij albumprinter zit een glans over de bladzijdes en die van de hema zijn dof!
istrouwens wel makkelijk want je kunt je albums in elkaars software openen en bewerken zodat je achtergronden , maskers etc. van elkaar kunt gebruiken
vandaag eentje ontvangen via tntpost, deze is echt supermooi. vindt ik persoonlijk ook mooier, en goedkoper dan die van de hema, en ik heb ze beide.
Ik heb net 1 besteld via Aldi (die goedkope supermarkt) 50 pagina's met harde kaft, 28,99 euro. Ben benieuwd hoe het resultaat eruit ziet
Ik zelf doe het bij pixum, deze hebben een eigen afdrukcentrale en hebben meer formaten voor een fatsoenlijke prijs.Tevens is de kleuwkwalitieit hier het beste... mijn man gebruikt deze service ook vaan zijn opdrachten (is fotograaf)