Hoi meiden, Voor het eerst hebben mijn partner en ik het echt geprobeerd deze maand. Heb zo rond mijn eisprong een week last gehad van mijn darmen en hele erge buikpijn. Ook leek mijn reuk iets te verbeteren, maar ja, ik was ook gestopt met roken! Ik denk dat ik wel meer 'symptonen' had die gewoon normaal zijn, zoals: meer honger, donkere plas, wakker liggen 's nachts, heel onrustig en chago zijn. Al deze dingen zeggen niet perse dat je zwanger bent. Maar.....nu heb ik sinds een paar dagen zo'n ontzettende pijn in mijn borsten! De zijkanten voelen helemaal beurs. Alsof iemand er keihard tegenaan heeft lopen stompen. Mij tepels zijn ook echt super gevoelig. Ik loop eigenlijk al 3 dagen met stijve tepels rond . Ik vind het wel heel spannend allemaal, zeg! Zou het dan al gelijk? Welke meiden zitten ongeveer in dezelfde periode van hun cyclus? Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden deze laatste dagen voor die NOD. Groetjes Banjabes
Ik zit nog zo rond mijn eisprong, tenminste bij een cyclus van 28 dagen en ik weet echt niet of dit wel of niet klopt. Weet niet hoe lang je al gestopt bent met de pil, maar ook dat kan lijken alsof je zwanger bent... Hier heb ik nu last van... tenminste ik ga er nog niet vanuit dat ik zwanger ben... Maar mijn borsten zijn ook best gevoelig, normaal voel ik nooit wat in die dingen hihi En kriebels/steekjes in mijn onderbuik, misselijk, hoofdpijn... van alles. Maar ik wil mezelf proberen niet gek te maken... dus ligt gewoon aan het ontpillen, waar de meeste kans ook op is. Hoop dat je uitslag positief zal zijn
Hoi Bootsy, Rond je eisprong, dan ben je zeker volop aan de 'klus' nu? Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil. De eerste 2 maanden had ik inderdaad ook een beetje last van mijn (.)(.), maar daarna heb ik er geen last meer van gehad, tot nu dan! Je schrijft dat je aan het ontpillen bent. Ik heb naast mijn borsten ook vrij veel last van het ontpillen gehad. Ik hoop voor je dat het gelijk zal lukken. Spanned he allemaal? Klus ze Banjabes
Hoi, Ik had de eerste twee rondes ook ontzettend last van mijn borsten. Nu (mijn derde ronde) heb ik hier absoluut geen last van. Denk toch dat het bij het ontpillen hoort. Verder vind ik het stoppen met de pil een verlichting. Heb helemaal geen hoofdpijn meer. Mijn cyclus loopt erg netjes. Heb wel heel erg last van vermoeidheid, sinds een paar dagen jeuk op mijn buik en last van afscheiding na mijn eisprong. Meid, maak je niet gek! Je lichaam kan je aardig in de maling nemen. Dit heb ik ervaren. Succes!
Hallo Dames, Ik ben Joyce en ben ongeveer nu 4 maanden bezig met zwanger worden. Ik vind het heel spannend omdat ik het super graag wil, maar daar zullen jullie allemaal last van hebben! Deze ronde voel ik me toch anders, ik ben het er wel mee eens dat je lichaam je ook voor de gek kan houden. Heb deze week volgens mij de innesteling gevoeld, behoorlijke steken in de buik (een soort menstuatiepijn) Maar pijnlijke borsten of zo heb ik nog niet en wat ik lees schijnt dat 1 van de eerste symptonen te zijn. Maar ik heb ongeveer 8 jaar geleden borstverkleining laten doen en weet niet of dat ook meespeelt. Ze hebben wel de melkklieren laten zitten. Volgende week zaterdag 18-10 zou ik ongesteld moeten worden. Voor iedereen is het ook anders, mijn collega heeft in de tijd tussen eisprong en menstruatie helemaal niks gevoeld, dus je kunt het nooit zeggen. Ik ben benieuwd. Groetjes joyce.
Hee Annie, Wat herkenbaar zeg! Dat stoppen met de pil was heerlijk. We zijn alweer een poos gestopt, maar we wilden perse nog even wachten met het proberen omdat we een grote reis wilden maken, maar nu we weer terug zijn, zijn wij er ook klaar voor! Mijn cyclus loopt net als bij jou ook erg netjes (precies 30 dagen bij mij). Ik weet net als jij dat het ook net zo goed niet zo kan zijn, maar het blijft spannend. Je vraagt het je toch steeds af. Ben jij er ook zo mee bezig? Nog even wachten voor ons beiden en duimen maar! Hoi Joyce, Mijn borsten deden ook niet gelijk pijn. Dit is ook iets van de laatste dagen. Misschien kan dit bij jou nog komen! Als ze bij de verkleining de melkklieren hebben laten zitten, zal je ook gewoon borstvoeding kunnen geven toch? Het lijkt me dat dat dan niet zoveel verschil moet zijn! Spannend ook voor jou! Wie weet meiden.......wie weet! Groetjes Banjabes
Nou, gister avond weer iets raars! Ben ik met mijn vriend lekker aan het stoeien en schiet ik in de lach, maar zo hard dat de tranen in mijn ogen stonden. Op een gegeven moment moet ik ineens keihard janken. Echt heel raar! Mijn vriend schrok zich rot. Hij zei dat hij maar hoopte dat ik zwanger was, want dit was echt niet normaal! Raar he? Hoe is het met jullie vandaag? Hier nog steeds hele grote/harde borsten. Het valt me op dat ze in de avond iets voller zijn. Gister vertelde me vriend me dat ik net siliconen borsten heb nu. Ze staan ook echt iets meer omhoog! Deze laatste dagen worden echt spannend nu. Nog 2 daagjes! Succes met wachten allemaal. Kus Banjabes
Hoi Banjabes, Nou, bij jou lijkt me het duidelijk toch?!?!?! Jij bent gewoon kei zwanger! Super leuk, wel laten weten he? Ik ben bij mij ook benieuwd, ben eerlijk gezegd wel een beetje aan het twijfelen allemaal, moet er misschien ook niet zoveel mee bezig zijn en gewoon afwachte. Veel plezier met de test! x Joyce
Hallo Ik kan ook over 2 dagen testen dus wij lopen gelijk banjabes! Wat grappig! Ik heb niet de symptonen die jij hebt. Maar misschien ben ik er wel teveel mee bezig, waar ik last van heb is: * erg vergeetachtig laatste week * veel afscheiding * steken in mn buik rond mijn eierstokken (kan niet mijn eisprong zijn want die heb ik al gehad) * en erg veel plassen en tis geen blaasontsteking haha Maja moeten denk ik toch echt nog 2 dagen wachten Wat duurt het dan lang he! groetjes laan87
Hoi meiden, Daar ben ik weer. Ik vind deze site wel heel fijn. Je kunt gewoon even lekker je ei (hihi ) kwijt aan meiden dit in hetzelfde schuitje zitten! Hai Joyce, Ik weet het niet goed, er gebeuren rare dingen met me, maar ik ga er ook weer niet teveel vanuit, want anders zal ik erg teleurgesteld zijn als het niet zo is. Ik hoop het natuurlijk wel! Als ik de test heb gedaan laat ik het jullie natuurlijk zo snel mogelijk weten! Jij moet nog een week wachten he? Sterkte meid. Hoi Laan, Wat grappig dat we ook gelijk lopen. Ik heb veel gelezen op deze site en er zijn veel verschillende symptomen. Er zijn zelfs meiden die geen symptomen hadden, maar die wel hartstikke zwanger waren! Dat plassen is heel vervelend, lijkt me. Dat heb ik inderdaad niet. Moet wel ineens 's nachts plassen. Dat gewacht is inderdaad killing. We duimen voor elkaar! Hoi Annie, Wij zijn naar Indonesie geweest. Wat een mooi land, zeg! Super! Zou dit ook ooit over willen doen, maar dan in de verre toekomst met een al wat ouder kind. Eigenlijk moet je er helemaal niet aan denken nu, maar het gaat vanzelf. Kan er zelfs niet van slapen. Dan lig ik te woelen in mijn bed. Dit zijn gewoon zenuwen merk ik. Ik ben echt gewoon zenuwachtig. Voel me net weer 12. Nog even he meid. Laat je het ook zo snel mogelijk weten? Dikke kus
Hoi Laan, Jij hebt dus ook geen last van opgezette en pijnlijke borsten? Klinkt gek maar daar ben ik zo onzeker over, omdat ik me dit keer echt een beetje anders dan anders voel. Voor jou ook spannend zeg. Hou ons op de hoogte! Succes meissie. groetjes joyce
hee joyce Nee daar heb ik geen last van, misschien komt dat nog als ik wel zwanger ben hihi. Ben heel benieuwd wat jij test! Laat je het ons weten? Jij ook succes meid! groetjes
Hoi Laan en Annie, Hoe gaat het bij jullie? Nog geen ? Hier nog niets aan de hand. Morgen testen dus ! kus Banjabes
he meiden zie dit nu ineens staan, nou hier dus ook mega pijnlijke borsten hoor. had er op 1 zelfs helemaal een bult dus maar ff naar arts geweest want jah je weet maar nooit. heb het sibnds vrijdag. de andere die begon nu ook al een beetje. hij heeft ze helemaal doorgelicht dus met echo en was niks aan de hand hormonen zei hij. en is nu dus heel goed mogelijk dat ik zwanger ben. woehoe dat zou leuk zijn. moet nu alleen dus nog paar dagen langer dan jullie wachten. ik ben ook wat verstrooid en emo maar goed hormonen das zowiezo raar spul hoor. ben benieuwd succes.
Hoi mama suus, Jeetje zelfs echt bulten op je borsten. Poeh, dat lijkt me pijnlijk! Mijn borsten doen me nu al zo zeer! Hoop voor je dat het ook raak zal zijn. Nog een paar daagjes meid! Groetjes Banjabes
hallo wij zijn nu ruim een jaar bezig om een beebje te maken. ik heb eigenlijk iedere maand wel pijn in mijn borsten meestal begint het een wwek voor ik ongesteld moet worden de ene maand doen ze meer pijn dan de andere. heb nu trouwens ook mega pijnlijke boobs vooral aan de zijkant loopt door naar mijn oksel dus wie weet is het deze maand eindelijk raak... succes allemaal
Hoi Banjabes, Ik denk niet dat ik hoef te testen. Heb ineens ontzettende last van mijn buik en denk dat de eraan komen! Balen, maarja, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop voor je dat het bij jou raak is en natuurlijk ook voor alle anderen. Succes! x