vraag over flesvoeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by mica, Oct 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mica

mica Actief lid

Apr 13, 2008
    120
    0
    0
    mijn dochter had eerst friso hypo allergeen maar omdat het zo vreselijk duur is ben ik overgestapt naar kruitvat extra care. Maar hier heeft ze veel dunnere ontlasting van en spuit het soms boven de luier uit.

Verder spuugt ze bij beide voedingen best veel ik hou haar al rechtop en heb ook geprobeerd minder per keer te geven dat helpt ook niet.

Wat kan ik aan het spugen doen? en moet ik andere voeding geven?

Mijn dochter krijgt hypo allergene voeding, in mijn ogen een beetje onzin maar ik heb t beste met haar voor dus doe ik dat maar. ze krijgt dit omdat mijn man vroeger wat astmatisch was maar ik denk van ja ze rookten ook in huis en hij is de eerste 4 weken uitgehongerd geweest omdat zijn moeder niet genoeg voeding had. Is hypo allergeen in dit geval wel nodig vraag ik me af?

Heel veel vragen maar ik kom er niet uit dus ik zou heel blij zijn met deskundig advies!

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    je kunt je afvragen of hypoallegeen nodig is. de extra care is waarschijnlijk anders van samenstelling wat de dunnere ontlasting kan verklaren. kindjes met allergische klachten hebben ook wel dunne ontlasting en vertonen spugen.

ik zou zeggen overeg op het cb, of probeer het een week uit.

succes,
    heidi margit

Share This Page