teleurgesteld in slaap

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kaatje85, Jul 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.. Nou moest het vanacht gebeuren,liggen we in bed , kan hij het niet op commando:S net of ik hem verplicht... weet wel dat hij er niets aan kan doen maar hij kan altijd en precies op zo'n belangrijk moment staat ie te veel onder druk, is voor hem natuurlijk ook wel klote maar ik heb er ook niet lekker van geslapen.Denk dan gelijk weer dat het aan mijn lichaam ligt.Sorry voor dit klaag stukkie maar moet ff mijn ei kwijt.Kussies Kaatje :rolleyes:

2. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meis weet je dat je de 2 a 3 dagen voor je eisprong ook vruchtbaar bent
    mannelijk zaad kan heel wat uurtjes overleven
    misschien maakt het het zo niet zo van een moetje

want idd op commando zo kan het aanvoelen daar is de pret snel van af
    dus als je het een dag ervoor en zelfs 2 doe heb je net zoveel kans

succes

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ja ik weet het maar ja toen was ie ook moe... Ik ook hoor daar niet van.Nou met die pup maken we maar korte en gebroken nachten maar als ik nu mijn ei mis dan duurt een maand weer zo giga lang.... nou ja misschien zo nog ff :p Kussies kaatje

4. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    het valt allemaal niet mee :) als je zo graag wilt
    maar moet geen moeten worden he meis waak daarvoor
    want dat kan je realtie een flinke knauw geven
    heb dat zelf helaas toendertijd mee gemaakt
    moesten toen van de gyno vrijen op commando zoals jouw mannetje zegt
    en dat is niet grappig , geniet van elkaar :) en tja ik weet mnd duurt lang maar wat is het op een mensenleven? een ieniemienie deeltje

je zult wel zeggen nu , ja duhhhh hihihi maar weet precies wat je voelt hoor heb voor de eerste 5 jaar moeten ploeteren want dat werdt het op een gegeven moment :( ploeteren

maar ben nu gezegend met 3 heerlijke kinderen 2 die hun eigen weg al gaan (pubers ;))en Caitlinneke die mij nog heerlijk nodig heeft

meis heel veel succes en hoop snel te lezen dat je in blijde verwachting bent

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dank je wel. Je bent me wel aan het huilen gemaakt haha. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar dat begint aardig op te raken na 16 rondes.Kijken of ik mijn mannetje nog wakker krijg:) Kussies

6. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    he getsie meis dat was nou net de bedoeling niet :(
    sorry

leven is soms erg oneerlijk
    maar blijf hoop houden meis

hopelijk heb je toch nog een leuke dag
    nogmaals sorry voor de traantjes

dikke smakkerdddddddd

7. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Ik kan het ook niet op commando hoor. Ik vind het a-seksueel werken, als je "moet klussen", zoals we dat dan noemen. Maar goed, ik ben dan ook nog geen 16 rondes verder hoor.

Succes, je hebt nog eventjes ;))

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Geeft niet hoor. Ik maak er wel een gezellige dag van.Gaat zo eerst ff boodschappies doen en om 10 uur komen ze de kittens ophalen (heb een nestje van 2 kittens) en daarna nog ff Taco showen op mijn werk en een kong voor hem halen.
    Jullie ook een fijne dag.
    kussies Kaatje

9. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hai kaatje,

ff een vraagje he, waarom moest het vannacht gebeuren?

de meest vruchtbare dagen van een vrouw, zijn de dagen voor de eisprong en de dag van de eisprong zelf...zaadcellen blijven meestal een dag of 2 leven, maar vaak nog langer zelfs...

en ja als jij hem wakker maakt omdat het "moet"kan ik me toch echt wel voorstellen dat hij daar geen trek in heeft, dat zou ik ook niet bij die van mij hoeven te proberen hoor, die zegt dan echt gelijk, "ik ben geen dekhengst" nou is dit nog nooit het geval geweest maar ken em goed genoeg om te weten hoe hij zou reageren als ik zou doen wat jij nu van hem wilde..

je bent nog hartstikke jong (21) dan komt het (mits er lichamelijk niets aan de hand is) echt wel goed hoor, je moet er geen verplicht nummertje van gaan maken omdat het je niet snel genoeg gaat, het wachten zal het ook bij jou straks wel waard zijn, maar probeer alsjeblieft voor jezelf en voor je vriend geen obsessie van te maken want daar is geen enkele relatie tegen bestand denk ik....

geniet gewoon van elkaar en als je het 2-3 x per week doet is het meer dan genoeg om in verwachting te geraken...geen rare capriolen dat is funest voor je liefdesrelatie...

ik zie trouwens dat je nu 16 rondes bezig bent, zijn er dan bepaalde dingen waardoor het zwanger worden bemoeilijkt wordt of ben je nog niet bij de gyn geweest (mischien heb ik dat ergens gemist?)

succes in ieder geval

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heb hem ook niet wakker gemaakt.we gingen samen naar bed... En die dagen ervoor was er ook al niet geklust.Ja heb geen eisprong dus heb clomid gehad van de gyn maar kreeg een bloeding aan mijn eierstok veroorzaakt door een cyste dus mag ff geen clomid gebruiken dus moet gebruik maken van de eitjes die ik heb :( Kussies

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dat is balen meid, dat had ik afgelopen januari (follikelcyste 5 cm) en baarmoeder, eierstokontsteking, daardoor denk ik zelf ook wel eens dat dat de reden is waarom het nu nog steeds niet gelukt is, maar volgens de gyn geeft dat verder geen problemen (heb medicijnen gehad, en dat is nu allemaal weer goed gelukkig) , zat nu ook weer op een uitslag te wachten waarvan het onderzoek weer opnieuw gedaan moet worden (dinsdag) en dan weer 3 wkn wachten :( dus dat schiet ook niet op, maar in tegenstelling tot jou heb ik nooit clomid hoeven te gebruiken...

kan je wel begrijpen hoor, maar probeer er toch voor te zorgen dat het niet de overhand in jullie relatie gaat nemen...

succes meid

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    nee dat weet ik ook wel maar af en toe heb je gewoon van die dipjes en dan moet je ff je ei kwijt.straks ff een ovulatietest doen.xxx

13. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Goed plan Kaatje, even een ovutest doen! Dan "hoef" je namelijk niet op comando te "klussen" (rot woord). Ik word rond mijn eisprong ook altijd zenuwachtig, want uiteindelijk weet je nooit zeker wanneer die komt en wil dan wel om de dag hebben gevreeen....Maar het moet inderdaad geen spanning op je relatie zetten.

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi Kaatje,

Heel herkenbaar hoor meiske :rolleyes:

Iedereen zegt ...het moet geen *moetje* worden...maar ik durf te wedden dat we allemaal rond de eisprong een keertje extra klussen en als het om de een of andere reden niet kan... ook teleurgesteld zjn ;)

Wij hebben afgelopen donderdag een aanrijding gehad met de auto.(Dag voor de ovulatie, we waren er zelfs speciaal eerder voor van vakantie teruggekomen om rustig te kunnen klussen) Vette klap gemaakt ondanks de gordels.

De auto was totall los..Nadat ik had geconstateerd dat iedereen in orde was...waren ook mijn eerste gedachtes shit! Hoe moet dat nu met klussen?

Snap je? Iedereen die zwanger wil worden is er mee bezig, je bent echt geen uitzondering...en klagen doe je niet hoor meiske, daar zijn we hier voor, om naat elkaar te luisteren en elkaar te steunen!
    Dat is zo fijn van dit forum!

Liefs, Ninet

15. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    kaatje ik heb het nooit met mijn erover dat ik rond mijn eisprong zit misschien dat dat bij jou ook helpt denk dat als ik wel zeg dat ie er dan ook geen zin in heeft hoor voelt zic dan idd net een dekhengst.

Is idd erg vervelend als je 16 rondes bezig bent maar zou dan toch nog keer naar de gyn gaan je weet nooit waardoor het komt.

16. Rosi

Rosi Actief lid

May 23, 2006
    191
    0
    0
    Precies!!

Niets aan je ventje vertellen over de dag van je eitje.... en hem gewoon verassen met een ####

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ben al bij de gyn geweest.heb geen eisprong dus heb clomid.moet 1 sept. pas weer voor controle echo om te kijken of de cyste kleiner is geworden eerder mag ik niet aan de clomid.

Dank jullie wel voor de reacties.heb net ff een pot lekker zitten janken en dat lucht heerlijk op! Kussies Kaatje

Share This Page