Jaa wil ook erg graag nog eens testen, alleen mn vriend begint nu erg te mopperen dat ik er teveel mee bezig ben en dat ik maar een week moet wachten om nog een keer te testen maar het is zo vervelend omdat je de hele dag er nu mee bezig bent. Zijn er trouwens ook zwangerschapstesten die aangeven zwanger of niet zwanger, misschien nog duidelijker.
hoi bianca spannend hoor....ja die testen zijn er dat zijn de digitale van clear blue!die geven op een schermpje aan of je zwanger bent of niet. liefs
ik denk wel dat je zwanger bent, ik had ook eerst een heel vaag streepje.... probeer over een dag of drie nog maar eens. Gr. Jessica
Dank jullie wel voor de reacties Vanmiddag werd ik helemaal misselijk heel raar en als k aan het tillen bent bijvoorbeeld en k kom weer overeind dan krijg k een hele waas voor mn ogen en begint alles beetje te draaien Herkenbaar?
Eeen streep is een streep. Ook al komt hij later. Ik had na 25 min pas een 2e streep en was echt zwanger. Ik geloof dat je ze na 30 minuten niet meer af mag lezen. Dus een streep is een streep hoor! Ik hoop dat ik je kan feliciteren.
Je moet doen waar jij je op dit moment goed bij voelt, dus als je morgen weer wilt testen moet je dat gewoon doen, ook al zegt je vriend dat je je er niet zo mee bezig moet houden... Ik merk wel dat veel mannen er veel nuchterder onder zijn dan wij vrouwen. Ik hoop dat, als je besluit nog een test te doen, hij een mooie dikke streep aangeeft!!!!
Ja, ik zou morgen ook nog een test doen, als je het graag wil. Misschien zo eentje die zegt wel of niet. Dan heb je in ieder geval geen twijfels over het aflezen van de test. Maar dan kan het natuurlijk alsnog raak zijn. Veel succes!
Jaa zit er wel aan te denken om er nog 1 te doen dan heb ik tenminste zekerheid want dit is echt vervelend aan het worden je bent er gewoon de hele dag mee bezig
Heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik ongi word. Mn buik is dikker dan normaal of is dat wat ik wil zien?
WHIEE ik denk dat ik zwanger ben er stond en plusje met 1 duidelijk streepje en een wat minder duidelijk streepje! gisteren oko een test gedaan stond ook een licht streepje wat denken jullie? Kan het zo zijn dat ik daardoor ook echt veel last heb van zuur aanvallen zeg maar in de buurt van mn keel?
Whaaaaaaaaaa gefeliciteerd, je de streepjes kunnen met de dag duidelijker worden. Wat betreft je zuur aanvallen, zou kunnen maar goed er zijn dames die helemaal geen klachten hebben en zwanger zijn en anderen hebben zo nu een dan een kwaaltje !!!! Ik ben bliij voor je !!!
heb echt nog zoiets van zal het nou echt zo zijn nee heb geen foto van de test gemaakt was misschien wel zo leuk geweest. Wat zijn eigenlijk de dingen die je beter kan beter kan mijden natuurlijk alcohol en drugs enzo maar in de zin van kan ik nu wel gewoon naar t strand en tillen enzo? Wat moet ik binnenkort regelen?