Ey meiden, Ik zit lichtelijk een beetje gek te worden hier. Op 18 september ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb gelezen dat je die dag aan moeten houden als 'eerste dag van laatste menstruatie'. Normaal heb ik een cyclus van 30/31 dagen wat dus inhoudt dat ik van het weekend ongesteld had moeten worden. Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, ben ik nog niet ongesteld en voel ik ook nog niks aankomen. Normaal voel ik van die herkenbare ongesteldheidskrampen, pijn in onderrug en klein beetje zere (.)(.). Momenteel heb ik de volgende symptomen: - heeeeele zere borsten (met name aan de zijkanten); - veel moe; - veel hoofdpijn; - moeilijk in slaap kunnen komen; - kleine steekje links en rechts (maar geen echte ongesteldheidskrampen). Vanochtend testte ik negatief. Toen ik de vorige keer zwanger was (helaas bbz), testte ik op mijn NOD negatief. Dus ik hoop dat ik zwanger ben, maar dat ik gewoon nog niet genoeg HCG heb ofzow... Wat denken jullie? Word gek van die onzekerheid!
Hoi, Ik begrijp dat je er gek van word, het lijkt op zwangerschap maar ja je moet echt positief testen voordat je het natuurlijk zeker weet welke test gebruikt je want somige testen hebben meer hcg nodig voordat ze positief testen en somige minde misschien dat je een andere test zou kunnen proberen. heel veel suc6 met w8en ik word er zelf ook gek van. Groetjes Daliya
Hoi Daliya, Ik gebruik de testen van Kruidvat (die goedkope: 2 voor 5,-). De vorige keer teste ik op mijn NOD dus ook negatief en toen werd ik 's middags 'ongesteld'. Na een aantal dagen bleef ik rare klachtjes houden. Toen testte ik 10 dagen na NOD en deze was positief... Vandaag, 2 dagen na NOD is tie dus nog negatief en dat is zooo frustrerend! De symptomen lijken erg op die van vorige keer, maar inderdaad; niets is zeker voordat ik een positieve test in handen heb! En jij? Zit jij ook in onrustige, onduidelijke tijden?
Is er misschien nog iemand die hier wat over kan zeggen? Ik ga morgenochtend weer testen, maar ben zoooo zenuwachtig. Het liefst zou ik nu testen, maar ik weet dat het in de ochtend beter is....
Hey ik heb precies hetzelfde, ik ga alweer naar dag acht, ik ga vrijdag een test doen want de afgelopen test was negatief...word dr ook gek van, nog nooit in me leven overtijd geweest Mijn booby;s doen zo zeer en moe Pff hoop voor jouw dat je zwanger bent!
Owww, vervelend! Dag acht... pff, das helemaal lang! Ik ga morgen naar dag 4. Morgenochtend ga ik testen. Als ik zwanger ben, ben ik ongeveer 5 weken nu. Dan ga ik volgende week naar de gyn, want ben laatst dus al een eileider kwijtgeraakt vanwege een bbz... Dat wil ik nu dus voorkomen! Jij gaat vrijdag pas weer testen? Knap dat je dat zo lang volhoudt! Waarom ga je vrijdag pas testen als ik vragen mag? Hou je me op de hoogte? Liefs
o jammer meid!kunnen we wel samen naar een volgende ronde altijd positief blijven,hoe moeiljk het ook is....
Hey meiden, Hier net hetzelfde... ben 3 dagen overtijd. Giterenavond en vanmorgen getest... negatief... Kom er gewoon gek van... Kan je negatief testen op 3 dagen overtijd? Hoe lang duurt het gemiddeld voor die HCG waarde hoog genoeg is om pos te testen? Hoe vervelend zeg! Hoe zit het bij jullie meiden? Zijn er al pos testen? @Yoki: jammer meid maar met volle moed naar de volgende ronde hoor! Veel succes! Liefs Nanske.
@tearke Oww... Jij ook naar de volgende ronde? Zijn jullie al lang onderweg? Baal er natuurlijk van dat het niet raak is, maar nu weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben! Heb al gecheckt wanneer de gunstigste dagen zijn om te klussen, haha! Probeer zeker positief te blijven! @nanske Vervelend zeg, overtijd en negatieve testen... Heb eigenlijk geen idee wanneer de HCG hoog genoeg is. Volgens mij verschilt dit ook weer per persoon. Met mijn vorige zwangerschap (helaas dus bbz) testte ik ook negatief op NOD. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! En dan natuurlijk de positieve kant! Houd je ons op de hoogte?
Wachten, wachten, wachten..... Dat is echt het ergste wat er is! Lijkt me ook echt vreselijk als je een cyclus van 40 dagen ofzow hebt... Dat is misschien als je geen kinderwens hebt relaxed, omdat je minder vaak ongesteld bent, maar als je wel een kinderwens hebt en je bent bezig, duurt het echt helemaaaaaaal lang... zucht.... Ik ga wachten op mijn ei... Duurt alleen nog even...
precies dat zei ik ook al tegen mijn man. als tiener had ik het geweldig gevonden een cyclus van 49 dagen en dan twee, drie dagen ongesteld zijn, heerlijk. en nu wil ik mijn korte cyclus terug T.T
Hey joki, wat jammer dus toch ongi! ja dag acht en nog niks! had inmiddels al 2 testen gedaan maar da was net bij 1/2 dagen NOD!en waarom vrijdag, dan kan ik daarnaar uit kijken anders ga ik elke dag testen en kost me een fortuin joh, ik denk dak zwanger ben.tenminste dat hoop ik! ik heb klachten die ik nooit eerder had namelijk... maar goed, nog nooit eerder overtijd enne we zijn pas 1,5 maand bezig eig...maar goed ik hou wel in mn achterhoofd dat t niet zo hoeft te zijn... Ik hou je op de hoogte goed? Succes in de volgende ronde!
yoki,neen nog niet lang bezig hoor.gaan nu de tweede officiele ronde in.... heb een zoontje van zes maand,dus we hebben tijd,al zou het leuk zijn moesten ze kort op mekaar komen van onze jurre zijn we negen maand bezig geweest eer het raak was,dus we zouden wel heeeeeeel blij zijn moesten we vlug raak schieten haha heb ook een onregelmatige,lange cyclus dussssssss duimen draaien hier
@5Mare5 Wat frustrerend is dat inderdaad! Het vervelende is dat je er ook gewoon niks aan kan doen! Inderdaad; in tienerjaren is het helemaal fijn maar nu? Zwaar irritant! Ik ben (met een cyclus van +/- 31 dagen) al jaloers om meiden met een cyclus van bijv. 24 dagen! Maar eigenlijk heb ik niets te klagen! Je hebt dan ook gewoon zoveel minder de kans dat het raak is he.. Is echt niet leuk! @booboo22 Nog steeds niks? Oww, je maakt het wel spannend! Morgen first thing in the morning? Ben echt benieuwd! Hoop het zo voor je! Wil het graag weten hor! Succes! @tearke Inderdaad leuk als een tweede kindje kort op de vorige zit. Maarja, helaas hebben we het niet voor het zeggen.. Zou wel zo fijn zijn! En onregelmatige en lange cyclus is ook moeilijk denk ik. Dan moet je heel de maand flink doorklussen! Of gebruik je ovutesten? Hopelijk is het snel raak! Ik ben nu zwaar ongesteld... Lekker vervelend.. Maar ben wel blij dat ik weet waar ik aan toe ben. Hoewel ik liever 9 maanden niet ongesteld was geworden natuurlijk! Meiden, ik hoor graag jullie ontwikkelingen! Liefs
@ Yoki: hey meid, even laten weten dat ik deze week ongi geworden ben... dus ook ik naar de volgende ronde... Groetjes, Nanske
hihih yoki je hebt op mijn verjaardag je spiraal verwijderd hihi vond het wel grappig. maar ik pook 12 dagen over tijd 6 negatieve testen en nog steeds niet ongi word er gek van en maar wachten,wachten,wachten ik het woord wachten echt niet meer uitstaan.. Groetjes Tessa
Hey Nanske! Jij dus toch ook ongesteld... Balen! Het is en blijft vervelend, maar je weet wel weer waar je aan toe bent... De ergste zenuwen zijn weer voor een kleine maand weg... We moeten het maar postitief blijven zien allemaal! Hoe rot het soms ook is! Succes met de volgende ronde weer! @tessaa 12 dagen overtijd en nog steeds negatieve testen? Misschien moet je even naar de HA gaan.... Al ze je bloed prikken, kunnen ze het eerder zien als je zwanger bent... Want dat wachten is ook niks! Dus als je nog steeds niet ongi bent, zou ik maar even wat stappen ondernemen om uit te sluiten of je wel of niet zwanger bent! Succes!