Goedemorgen, Is het mogelijk om de innestelling te voelen? Misschien een domme vraag maar ben wel benieuwd.. En nog een klein vraagje, ik hoor vaak als zwangerschaps symptoom, een vreemd gevoel in de buik, wat voor gevoel is dit precies? Ik voel een beetje rommelig, drukkend gevoel, alsof er wat druk gaande is, een beetje of er allerlei beestjes in rond lopen, herkend iemand dit? Groetjes Denise
HOi! Je kan de innestellign voelen, ik heb hem ook gevoeld daar ben ik zeker van. Het was een vervelend gevoel in me lies.. KAn het niet precies uitleggen.. En over vroege zwangerschapsymtonen: IK had 2 dagen na me innestelling de hele tijd last van ongi pijn.
Hoi, Naar wat ik op het forum aan info heb gevonden kun je een innesteling idd voelen. Sommige hebben steken in de buik en wat bloedverlies. Ik zelf heb als het goed is vandaag mijn innesteling en nu had ik gisteravond steken in mijn onderbuik. Ik zit dus in hetzelfde schuitje als jij, spannend he! Hoop dat het inderdaad een innestelling is wat ik heb gevoeld, en voor jou ook natuurlijk! groetjes chantal
Bedankt voor jullie reakties meiden! Ik hoop ook dat ik dit voel nu, het voelt als lichte steekjes, rommelig, ik weet niet, ik kan het niet echt een naam geven eigenlijk. Ik heb dit in elk geval nooit als ik ongi moet worden, het is een nieuw, ander gevoel. Maar ben pas net gestopt met de pil dus misschien is dat het wel, aaah ik wordt gek van onzekerheid, het zou wel zo snel kunnen toch? Heb net alvast maar mat care ultra zwangerschaptesten gekocht, dan weet ik het in elk geval snel...wanneer ga jij testen ch28? Groetjes Denise
@jojo Als ik me niet vergis zou je gister toch je eisprong hebben gehad..volgens je banner..Wij hebben toen ook nog even gekletst. 1 dag na je eisprong kan je geen innesteling hebben..ik denk wat jij voelt je eisprong is..die kan namelijk weleens later zijn natuurlijk. Innesteling is veelal tussen de 5-10 dgn na je eisprong Liefs en succes!
@0LOVE, aha ja dat zou ook kunnen natuurlijk maar ik weet natuurlijk niet of mijn banner wel precies klopt gezien ik net gestopt ben met de pil en niet weet of mijn cyclus alweer op gang is. Oke dus vandaag zou ik mijn eisprong kunnen voelen, als dit nou zo is, ik heb zaterdag, zondag en maandag geklust, heb ik dan een kans gemaakt? Zo ja, wanneer kan ik testen. ps. ja wij hebben gister gekletst en ik heb je toen een prive bericht gestuurd maar ik heb zo'n vermoeden dat je die niet hebt gehad? Liefs Denise
Hey Denise Volgens mij heb ik indd geen PB gehad..nog een xtje proberen dan maar Als je indd vandaag je eisprong zou hebben..dan heb je naar mijn goed geklust..het schijnt namelijk dat zaadcellen zo'n 72uur leven..en een eitje zo'n 12-24uur. En wanneer je kan testen..sommige testen een paar dagen voor hun NOD..maar zelf zou ik gewoon wachten tot je NOD en als deze dan uitblijft..paar dagen overtijd..dan testen.. Kost een vermogen die testen..en als je een paar dagen voor je NOD al test en deze is negatief..ga je geheid daarna ook nog een paar dagen testen. Sowieso schijn je pas na je innesteling te kunnen testen..als je die hebt natuurlijk..en die is 5-10dgn na je eisprong meestal..na die innesteling heb je namelijk het HCG hormoon in je lichaam..het hormoon die nodig is om positief te testen. Na ja..heel veel info...ik zou gewoon lekker ad klus gaan..om de dag volstaat ook ..lekker genieten vd spannende tijden... Liefs
Ik hoop dat ik me in kan houden tot mijn NOD..... maar of dat lukt Ik wacht in ieder geval tot na het weekend. Ben zo benieuwd! Hoop voor jou ook dat het deze maand raak is. Wanneer ga jij testen? Of denk je dat je toch een eisprong hebt ipv innesteling?
ch28, ik weet het echt niet wat het is, eisprong of innesteling, we wachten het maar braaf af,ik ga maar gewoon wachten tot mijn NOD, heel braaf maar het liefst zou ik nu met een test naar de wc gaan, terwijl ik dan zeker negatief ga testen! Maar toch, kan gewoon niet wachten! Ik ben bij jou ook erg benieuwd, laat het even weten! Liefs Denise
@0love, ik heb je net 2 privetjes gestuurd, hij doet het gewoon niet! probeer er is een naar mij te sturen..
Laat het je zeker weet, maar duurt nog even voor ik kan testen helaas. Heb sinds gisteren ook vreemde afscheiding (beige/bruin achtig met een vreemde lucht ), weet niet of dat ook een teken van innesteling cq zwangerschap is dus ben erg benieuwd... Je hoort van me! Laat jij ook iets weten zodra je duidelijkheid hebt?
@ch28, ik laat het jou ook weten, jij kan alleen iets eerder testen als ik. Ik had afgelopen week wel een keer een hele lichtroze afscheiding, weet jij wat dit is? of iemand anders, en jij lichtbruine, schijnt ook van de innesteling te kunnen zijn , dus ik hoop het voor je!
Denk niet dat ik eerder kan testen dan jij..... heb namelijk een super positieve ovulatietest in mijn handen ! Een teststreep net zo dik als de controlestreep! Niet echt een regelmatige cyclus dus! Aan de ene kant misschien wel balen maar ik ben eigenlijk best blij, heb nu wel duidelijkheid. Vanavond aan de klus dus maar! Hebben gisteren gelukkig ook geklust dus ben zeker op tijd !
Hoihoi! Ik weet niet of ik goed zit bij dit topic (hoop 't eigenlijk wel ), maar ik zit met het volgende. Op 16 oktober werd ik ongesteld, dus 1e dag van cyclus. M'n cyclus is normaal zo'n 25 dagen, wat betekent dat ik 27 oktober (maandag) m'n eisprong zou hebben gehad. We hebben daarvoor de hele week flink geklust. Nu had ik dus vanmorgen bij het afvegen bloedverlies! En de rest van de dag niks meer. Nog nooit zoiets gehad! Het kunnen de rode duivels echt niet zijn. Maar eigenlijk is het ook te vroeg voor een innestelingsbloeding, toch? Wat denken jullie? Ik hoor 't graag! Ronde 10... groetjes, Isla
Serieus? Kan je ook al bij je eisprong bloedverlies hebben? Dat wist ik nog niet. Had trouwens zaterdag en zondag een licht streepje op de ovulatietest en maandag en vandaag helemaal niks... VAAAAAAG!
Ja hoor dat kan omdat je follikel op 'knappen' staat en er daardoor wat bloedverlies vrijkomt. Ik had het de vorige cyclus een aantal dagen.. Dus wie weet.