ijs met citroensmaak, en brood met pindkaas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door summer4life, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    hallo iedereen
    ik heb sinds kort zo nu en dan erg zin in citroenijs tot nu toen heb ik me aardig in weten te houden, daarmee dat wel
    en vanmorgen was ik vroeg wakker half 5 en met honger, heb ik een plak brood met pindakaas gepakt.
    nog meer met deze eetgewoontes?

groetjes van
    Anna

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    toen k zwanger was van mijn dochtertje was ik verslaafd aan broodjes gezond maar dan wel van 1 cafetaria
    en rolmops

bij mijn zoontje was ik helemaal verslaafd aan
    pizza,

3. Niet meer actief

Ik ben al vanaf het begin van mijn zwangerschap verslaafd aan ijs.
    Vooral 'fris' ijs, dus waterijs en vooral ook de ronde plasticbakjes met sorbetijs van de AH. En dan metname mango en citroensmaak! HMMMM

Oja en pannenkoeken met chocoladepasta.

4. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Ik stond laatst in de rij bij de supermarkt, en er stond een meneer voor mij met zo'n lekkere ouderwetse roombotercake. Sindsdien wil ik geen dag meer zonder. Bak me trouwens de laatste tijd helemaal suf!

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
  6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ohhhh jammie su böreği...
    Als ik yufka in huis had zou ik het gaan maken :D

en die karnıyarık is ook een goed idee...lang niet gemaakt :)

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik at ook nooit pindakaas, maar sinds deze week staat er een familiepot in de kast :) Daarnaast geprakte banaan met verse jus d'orange :oops:

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier gaat er 6 liter melk door, doordeweeks :oops: :)....en ik ben toch echt de enige die het drinkt....

En zodra ik friet ruik.....is het heeeeel moeilijk om me in te houden, kan er dan zelfs chagarijnig van worden! Gelukkig kan ik me beperken tot 1 keer in de 2 weken, maar het liefste elke week of vaker!

9. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik was helemaal niet zo gek op sinaasappels. en nu? Sap, yoghort met sinaasappel, melk met sinaasappel, gewoon sinaasappel! Heerlijk.

Hetzelfde met zuurkool!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik was verslaafd aan komkommer en tomaten/

11. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik ben helemaal verslaafd aan cheesestrings!

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hier helemaal verslaafd aan de cherrycoke, maar hou me daarmee in en Big macs, terwijl ik voorheen toch echt smerig vond.

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Citroenijs...... hou op schei uit. Ik kom net terug van een vreselijke verjaadag met vreselijke hapjes en er werd veel gerookt, dus een beetje fris citroensorbetijs zou er nou wel ingaan....ohhhh!

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier is er vooral veel melkproducten doorheen gegaan, van yogert in de eerste weken, en nu vooral chocolademelk (van andere chocoladeproducten moet ik niks hebben) tot bananenkwark mmmmm

en kauuwgom de laatste dagen hihihi

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik eet mandarijnen aan de lopende band, ik heb eergisteren een kistje van 3 kg gehaald en die heb ik vandaag wel op denk ik... Groene appels hetzelfde verhaal.
    Ook vanilleyoghurt met partjes mandarijnen en stukjes appel, kiwi en banaan, heeeeeeeerlijk. Ik ben dus elke dag een half uur bezig met mn ontbijt maken, al kwijlend haha :D

16. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik ben nu helemaal verzot op kibbeling word zelfs smorgens wakker en denk dat jammer dat de visboer hier niet om de hoek zit :(
    ik had het zelf niet eens in de gaten dat ik dat zo graag wou maar mijn familie zij ineens van ancie : je hebt een zwangerschapslekkernij hahahha kibbeling jammieeee

17. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Saucijzen broodjes, kan er op het moment geen genoeg van krijgen :p

18. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    Ik krijg een nervous breakdown als ik zonder frikadellen zit...

19. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    Theeworst, ik ben tegenwoordig GEK op theeworst. En pindakaas. mmmmm. Maar eigenlijk zijn er meer dingen die ik niet meer lust dan dingen die ik lekker vind. Alles wat met vis te maken heeft (en ik was er echt gek op!), daar wordt ik bij de gedachte alleen al misselijk van.

Wat me trouwens wel opvalt, is dat het per week echt kan verschillen waar ik zin of geen zin meer in heb. Aan het prille begin van de zwangerschap had ik enorme zin in smoothies en yoghurt enzo. Nu moet ik daar echt even niets van hebben. Echt maf he, die hormonen....

Liz01

20. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    heee

Liters melk gaan er hier doorheen en ik heb erg veel trek in cola, maar probeer mij wat in te houden

groetjes sjolie

Deel Deze Pagina