Af en toe kramp boven in de buik...

Discussion in 'Zwangerschap' started by toet, Oct 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Bij de eerste zwangerschap nooit gehad,nu heb ik sinds vanmiddag af en toe kramp helemaal boven in mijn buik,echt waar me maag zit,maar mijn maag is het volgens mijn niet... :(
    Wat zou dit kunnen zijn?

Groetjes,

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

De kleine die ergens lekker tegen aan ligt te trappen?

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Bedoel je dan echt net of dat er iets samentrekt?
    Ik heb namelijk het gevoel (als ik zit in ontspannen houding) dat mijn maag fijngeperst wordt. Als ik dan weer rechtop ga zitten dan is het gevoel meestal zo weer weg.
    Ik kreeg het zo rond de 26 weken (wat jij nu bent)
    Waarschijnlijk drukt je baarmoeder dan tegen je maag aan waardoor deze af en toe inelkaar gaat zitten. Heb jij last van maagzuur? Ik namelijk wel.

Groetjes, Linda

4. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Ja het trekt heel even samen en dan weer los zeg maar...ik heb het vanmiddag gekregen,ik had gegeten en ben daarna gelijk gaan liggen...heb ook wel steeds brandend gevoel in mijn maag...

5. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Waarschijnlijk is het dan je maag. Je maag heeft dan 'vol' gezeten van het eten en je baarmoeder drukt er tegenaan. Dubbelop dus.
    Ik heb het ook als ik niet gegeten heb. Bij mij is het wel zo dat de kleine erg hoog ligt en dwars hierdoor drukt dus de hele baarmoeder omhoog en dus ook tegen mijn maag aan.
    Als je het niet vertrouwt even je VK bellen of zo.

Share This Page