hallo Dames, ik zit met het volgende. vorig jaar november zijn wij gestopt met de pil nu is het zo dat wij nog niet zwanger zijn. ja ik lees dat er meer dames zijn en dat snap ik ook wel. maar waar ik mee zit zijn mijn lange cyclussen. ben in 1 jaar tijd maar 6x ongesteld geweest. nu lees ik steeds vaker dat als je lange cyclussen hebt je geen eisprong hebt. is dit echt zo wat moet ik doen maak me hier best zorgen om moet ik hier mee naar de ha of gyn. graag jullie reacties
heb je al eens getemperatuurd? als je dit een tijd doet zou je je eisprong moeten kunnen vinden, ook als je hele lange cyclussen hebt. groetjes
en heb je weleens ovluatietesten geprobeerd? ik zou zelf wel even een bezoekje brengen aan de huisarts,die kan je meer duidelijkheid/zekerheid geven. succes!
Hoi natjuh026 Het beste kan je naar de HA gaan, hij zal je als het nodig is (wat ik wel denk) doorsturen naar de gyn. Succes meid. Ik moet maandag de gyn bellen, heb een verwijzing van de huisarts groetjes hanneke
als je een jaar bezig bent mag je langs de huisarts toe ik denk dat hij zal je dan weer door verwijzen. Mijn collega was ook een jaar gestopt en was ook maar 4 keer ongesteld geweest maar is op het moment dat ze naar de gynocoloog mocht toch spontaan zwanger geraakt dus ik denk wel dat je gewoon je ei kun hebben maar later in je cyclus. zit er wel regelmaat in je cyclus? Groejtes Daliya
ik ga maandag de ha bellen en uitleggen waar ik mee zit. onder mijn banner staat mijn cyclus zit veel verschil in maar zijn er meer dames die hetzelfde hebben en zijn die bij de ha geweest en wat zei de ha
Hoi Natjuh, Ikzelf heb geen onregematige cyclus, maar jouw cyclus is wel erg onregematig ja. Ik denk dat als je een goede huisarts hebt je zowizo een verwijzing voor het ziekenhuis krijgt. Er bestaan medicijnen die regelmaat in de cyclus brengt. Succes. Grt Vanilia
hoii natjuh026 ik zou idd ook als ik jou was maandag ook de huisarts bellen! ik ben ook begin november 07 met de pil gestopt en had ook een rare cyclus maar ik werd toen al meteen door gestuurd naar de gyn! ik zit nu zelf alweer in ronde 3 met clomid maar kijk naar mijn onderschrift ik heb ook 1 hele lange cyclus gehad! suc6 meid!
hallo Dames, ik heb vandaag de ha opgebeld en voor morgen een afspraak gemaakt. op maandag zit er een andere ha heb toch liever mij eigen ha nu heb ik ook mijn templijsten uitgeprint deze neem ik ook mee kan die niet zeggen dat we eerst meer eens 3 maanden moeten gaan tempen zoals bij een vriendin van mij het geval was. zij moest dat eerst gaan doen. hoop dat we nu iets meer krijgen te horen hou jullie op de hoogte
natjuh Succes bij de HA en laat je niet afschepen hoor! Goed dat je je templijsten bij je hebt! Groetjes hanneke laat ff weten hoe het is geweest, als je wilt.
vanmorgen met manlief naar de ha geweest de situatie uitgelegd en de templijsten laten zien. deze zagen er keurig uit zei hij ik heb wel degelijk een eisprong (gelukkig) was al bang dat dit niet het geval was met die lange cyclussen. we worden nu door gestuurd naar de gyn. als het goed is krijgen een paar dagen/week bericht Ook moet manlief een spermatest doen. keek een beetje vreemd toen hem dit verteld werd wat houd deze test precies in. nu moeten we alleen het sperma in iets opvangen jullie enig idee wat het beste is om in op te vangen moest iets zijn waar nog nooit iets anders in had gezetten ook moeten we dit warm naar het ziekenhuis brengen hoe houden we dit warm dan?
fijn dat je door mag naar de gyn ! heb je geen potje gekregen van je HA ? anders weet ik het ook niet? mijn mannetje gaf het potje aan mij in een washandje en toen heb ik het in me mouw van me jas gedaan en zo naar het ziekenhuis gegaan
nee hebben geen potje gekregen zal er morgen eens naar informeren dacht misschien heeft iemand een huis tuin en keuken tip
Hey Natjuh, Ik heb echt precies hetzelfde als jou, en ben dan ook erg benieuwd hoe het bij jou verder gaat. Mijn cyclus lijkt sprekend op die van jou, en ook wij zijn al een jaar bezig. Temperaturen snap ik echt helemaal niks van, maar heb wel eisprongsymptomen elke keer. Hoop dat het voor jou (en mezelf ook natuurlijk) allemaal meevalt! Ik lees even mee met dit topic.
hey meis ik heb hetzelfde probleem (zie onderschrift) ik ben in dec gestopt en nog maar 5 x ongi geweest in aud doorverwezen naar gyn, zat slijmprop in mijn baarmoeder, toen provera gekregen. daar ben ik toenuiteindelijk is sept ongi mee geworden, en nu nog steeds wachtende op volgend ongi is inmiddels 7 weken geleden liefs