Hoi meiden, Heb even een vraagje. Dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil Op 17 september heb ik mn ontrekkingsbloeding gekregen en ben nu 44 dagen verder en nog steeds geen ongi. Heb al 3 testen gedaan en die waren negatief Nu lees ik overal dat mensen die aan het onpillen zijn allemaal klachten krijgen, maar ik heb dus helemaal nergens last van. Is er misschien iets mis dan met me? Liefs Deb
nee hoor, is niets mis met je. gewoon geduld hebben je ongi komt vanzelf. dit is heel vervelend maar wel normaal!
Sommige meiden worden echt pas na een lange tijd voor de eerste keer weer ongi, dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben helaas Succes met wachten he!
Bedankt voor jullie reactie's en er zit dan niks anders op dan maar wachten Denken jullie dat ik nog een keer moet testen of niet? (de laatste test heb ik 10 dagen geleden gedaan)
Ik werd pas na 126 dagen na onttrekkingsbloeding voor het eerst echt ongesteld. Was zelfs al bij de huisarts geweest. Maar het schijnt vaker voor te komen dat men pas na 3 tot 6 maanden na het stoppen van de pil ongesteld wordt. Ik heb ook heel wat testjes versleten toen. Als ik jou was, zou ik gewoon 1x per maand testen. Wacht anders nog even een paar dagen en test dan even weer. Je zult niet de eerste zijn die direct na het stoppen van de pil zwanger is!
Hoihoi, Komt het vaak voor dat het langer duurt dan normaal voor je eerste menstruatie op gang komt na het stoppen met de pil? Oke, ik begrijp best dat je dan wat geduld moet hebben, maar dat is best lastig Ik ben in aug gestopt met de pil en tot nu toe nog steeds geen menstruatie gehad. Wel een soort doorbraakbloeding gehad, maar ook dat stelde weinig tot niks voor. 1 test gedaan, was negatief. Owja, ik ben al eens eerder gestopt met de pil, toen heb ik daar geen problemen mee gehad... Moet ik meer geduld hebben of misschien toch maar eens naar de dokter gaan? Wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt! Groetjes
ik heb precies hetzelfde gehad. vanwegen epileptische toevallen moest ik toen ik 17 was stoppen met de pil: nergens last van. nu ben ik gestopt en wat voel ik mij rot zeg. mijn eerste menstruatie kwam pas na 10 weken en nu nog steeds lange cycli (42 en 49) toen ik bij de ha was zei hij dat het sowieso wel een half jaar kan duren bij sommigen wel 1 jaar totdat alles weer in balans is. dus gewoon even afwachten!
Het geeft me al wel meer rust dat ik zie dat ik niet de enige ben en heb al contact gehad met de ass. van de huisarts en die zei dat ik gewoon moet wachten tot het komt (schiet je ook altijd zo lekker veel mee op he)
Bedankt voor jullie reactie! Inderdaad wel fijn om te horen dat je niet alleen bent met zulke 'problemen'. Maar goed, ieder mens is anders en reageert natuurlijk ook anders. En dan de symptomen, daar is ook geen touw aan vast te knopen, het lijkt altijd alsof je last hebt van menstruatieklachten, maar er gebeurt niks. Dus ja, afwachten is dan maar het beste woord haha 5Mare5, je schreef dat je vanwege eleptische aanvallen moest stoppen, had dat ook met medicatie te maken? Ik bedoel ieder lichaam reageert anders, zeker als je medicatie moet nemen. Je weet dan niet waar je aan toe bent.
Nee, ik gebruik nu geen medicatie meer. Ik ben bijna vrij van toevallen dus ik hoef geen medicijnen meer te nemen. Ja ik weet klinkt heel vaag maar ze kunnen ook nog steeds niet verklaren waarom ik er überhaupt last van heb. Maar goed de pil kan dus wel invloed hebben op je als je last hebt van epilepsie geeft al aan wat het voor rtozooi is eigenlijk hè
Nou ben eindelijk na nu 48 dagen ongesteld geworden! Ben er nog nooit zo blij mee geweest Op naar de volgende ronde en jullie ook allemaal veel succes met zwanger worden/zijn
Het langer wegblijven van je menstruatie heeft ook met het ontpillen te maken. Ik hoop dat je snel ongi mag worden en het liefst helemaal niet natuurlijk. Succes met wachten!
Ontpillen duurde bij mij zo'n 3 jaar! De eerste ongi kwam pas na 9 maanden (nee, ik was toen niet zwanger). Gelukkig stopte ik destijds niet met de pil om zwanger te worden, want dan zou ik echt gek zijn geworden, haha!