Advies/Mening gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Deebie, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Hallo meiden,
    14 oktober jl. heb ik mjin spiraaltje verwijderd. Ik ben toen ruim een jaar niet ongi geweest en wist totaal mijn cyclus niet. Ik heb 25 oktober een posi ovutest gehad. Sinds zaterdag 1 november kreeg ik echt zwangerschapsklachten zoals ik ook die bij mijn dochtertje had. De bovenkant en zijkanten van mijn borsten werden gevoelig, ongelofelijk moe en mijn borsten werde zelfs wat voller. Ook kreeg ik na het eten (de helft meer dan normaal) een opgeblazen gevoel, waar ik soms misselijk van werd en ging boeren. Maar goed.....niet dat dat wijst op een zwangerschap. Nu had ik dus 25 oktober een posi ovu test. En tussendoor wel wat dagen met bruine afscheiding gehad.
    Tot mijn verbazing had ik gisteren bloedverlies. Ik dacht dat ik ongi was geworden. Een paar krampjes in mijn rug, maar verder niets. Ik heb nog steeds licht bloedverlies, ik kan het makkelijk met een inlegkruisje af en heb geen krampen of andere klachten dat dit op een ongi lijkt. Toch ga ik er wel gewoon vanuit, maar moet ik gisteren dan als mijn eerste dag van mijn ongi rekenen? want ik was al op zoek naar mijn cyclus omdat ik deze niet wist na mijn verwijdering van mijn spiraal, maar ben bang dat ik deze ronde weer moet gaan zoeken wat mijn cyclus is. Dus om een lang verhaal kort te maken, wat zouden jullie doen?
    Voor mijn spiraal had ik altjid een cyclus van 28 dagen en kon ik de klok erop gelijk zetten. Bedankt meiden!
    Liefs, Debbie

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    innesteling misschien?

3. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik weet niet hoeveel bloed je dan normaal verliest, maar volgens mij is dat na 10 dagen een beetje laat?

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    volgens mij zou het kunnen...
    Of je ongi komt nog... je kunt je eerste dag berekenen als je echt rood bloed hebt. Veel of weinig makt verder niet uit...
    Ik heb ook maar 1x een tampon hoeven te gebruiken, de rest was bruin slijm zeg maar (sorry)

Deel Deze Pagina