Hallo dames, Ik vroeg me af of iemand de nieuwe van CB al geprobeerd heeft, dus de digitale die ook aangeeft hoelang je dan zwanger bent! Ik kan hem aanraden, ik had al 40 positesten gehad hoor maar deze leek me nog leuk en hij gaf aan 5 weken of langer zwanger, wat ook klopt! Leuk ding moet ik zeggen! Liefs Jojo
Dat lijkt me inderdaad ook wel heel erg leuk! Maar ik heb het nog niet gezien, waar heb je die gekocht dan?
heb even gegoogled maar zie dat hij alleen aangeeft 1-2 weken na de bevruchting, 3 weken na de bevruchting of +3 weken na de bevruchting. Dus als je zoals ik al wat langer zwanger bent, dan heeft het niet zoveel zin.
hij geeft inderdaad met 1 2 of 3 aan maar dit betekend dat 1-2 weken, 3-4 weken of langer dan 5 weken, maar misschien voor meiden die net posi testen en nog niet weten hoelang ze zwanger zijn of een onregelmatige cyclus hebben lekker het mij wel leuk!
ja is idd wel leuk, als ik overtijd ben ga ik hem ook halen.....in duitsland ligt hij al wat langer bij de apotheken, dus dan ga ik hem daar wel even halen woon 5 min fietsen van de grens
Zou hem idd ook wel willen proberen, maar denk dat ik dan precies hetzelfde krijg te zien als hij aangeeft langer als 5 weken zwanger want dat ben ik zoiezo langer als 5 weken.....(als t goed is hihi)