Vraagje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja1402, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik zou over 3 dagen mijn NOD hebben als het goed is. Nu heb ik op 12 juli heel goed mijn eisprong gevoeld. En toen ik net ff op toilet zat had ik een heel ietsie pietsie (licht) roze op het papiertje. Ik heb natuurlijk ff gerekend en ik weet dat de innestelingsbloeding van dag 5 tot 10 kan zijn. En dit zou dan dag 11 zijn??? Zou het een innestelingsbloedinkje kunnen zijn, of een voorbode van de :evil: :evil: ?? (wat voor mijn doen wel vroeg zou zijn?

Liefs,
    Natasja

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Zou beide kunnen zijn..Denk dat je toch ff moet afwachten. Hoe moeilijk het ook is meis..

Liefs Britt

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Beide kan idd meid.

Wat klote zeg. Maar zoals ik hier al zo vaak heb gelezen, komt het vaak voor dat elke cyclus weer anders is.

Veel sterkte met wachten.
    Hou ons op de hoogte! ;)

Kus Neia

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    De innesteling kan ook een kleine nabloeding hebben als het vruchtje een adertje geraakt heeft hoor. Dat kan zelfs wel tot weken na de bevruchting tot minimale bloedinkjes lijden.

Liefs,

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Het was idd echt een minimaal bloedinkje...heb het nog niet weer gehad. Ik heb iig nog geen gevoel dat de :evil: :evil: er aan komen, dus we blijven flink duimen!

Het is ook zo dat ik heel erg aan het vergelijken ben met mijn vorige zwangerschap. Ik had toen helemaal nergens last van, behalve dat ik wat mee moe was als normaal, dus het kan nog alle kanten op :D Ik ben zoooo nieuwsgierig, ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs,
    Natasja

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Heb vandaag alweer 2x heeeeel ietsie pietsie rozig gehad. Maar goed, nog 1 dag en ik zal het weten. Ik wou het ff van me afschrijven, want ik zit op dit moment met gigantische "opvliegers" (als je het zo mag noemen). Ik zat ff tv te kijken en zag mijn man met onze dochter achter de pc een spelletje doen, en ik begin me daar te janken! Hetzelfde een half uur later, toen zag ik iets op de tv....tranen! Ik voel me heel jachterig en moe....ben heel nieuwsgierig wat dit allemaal betekend!

Liefs,
    Natasja

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    spannend hoor nog een paar dagen meis en dan weet je het

ik ga duimen voor je

8. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Bedankt voor je berichtje Debbie! Maar helaas kwamen gisteren de :evil: :evil: . Ik wist maandagavond al dat ik niet zwanger was, ik had net de uitslagen van de bloedtest gekregen, dus ik zat er al op te wachten.

Maar ben nu 2 dagen ongie geweest, en het was zeker niet zoals normaal. En ik zag net dat het al bijna weg was, terwijl ik morgen op de 3e dag ongie moest beginnen met Clomid???

Liefs,
    Natasja

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    jees natascha...

Balen dit!!

Morgen denk gewoon maar beginnen met dat spul lijkt me.
    Anders ffkes de dokter bellen als je twijfeld.

Liefs Ninetje

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    balen meid.. en als je twijfelt.. ind. de HA bellen!
    suc6 kus miek

11. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je moet op de 3e dag van je cyclus beginnen met Clomid, het maakt dus niet uit of je nog ongi bent. Dus gewoon beginnen. En veel succes deze ronde.

Deel Deze Pagina