Wel menstruatie, maar geen symptonen, nu al 2 keer

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cede, 27 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Heel raar,
    altijd als ik ongi werd, voelde ik pijn, tijdens voelde ik ook het één en ander, maar de keer hiervoor voelde ik niks en het diende zich heel plots aan. Dit keer ben ik sinds vrijdag ongi, dus nu bijna een week, niet zo veel, maar wel wat. Ook geen pijn, diende zich op een rot moment aan, weer tijdens het klussen, verder voel ik echt niks. Ik heb nog nooit helemaal niks gevoelt. Het is vrij donker en dik (sorry voor vieze detail). Is dit normaal? Heb nu alleen een opgezette buik, maar dat kunnen ook m'n darmen zijn. Betekend dat misschien dat ik geen eisprong heb gehad? Of wat dan ook? Bedankt alvast.
    Liefs
    Debbie

2. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Wat ik trouwens er wel even bij wil vermelden is dat het volgens mij alleen maar bruin is en vrij dik. Het is allemaal niet heel veel, maar wel al ruim een week nu. Voel me echt absoluut niet ongi. Is het wel een menstruatie? Is het niet gewoon oud bloed wat ergens zat? Raar. Help.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi,

wat het precies is weet ik niet. Je ongesteldheid kan de ene keer anders zijn zijn dan de andere.
    Ik zou het gewoon even aankijken, als je je er onzeker over voelt even contact opnemen met je huisarts.

Mirjam

Deel Deze Pagina